Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Michael Page
Data aktualizacji: 2019-02-12
Jędrzejów, świętokrzyskie
BPO/SSC, Administracja
Data aktualizacji: 2019-02-12 Aplikuj

Dyrektor Administracyjno-Finansowy (m/k)


Jędrzejów32101_MP_PL

Dla naszego klient prężni rozwijającej się Grupy Kapitałowej, działającej w branży TSL, poszukujemy kandydata zainteresowanego podjęciem długo falowej współpracy z firmą, poprzez objęcie nowo utworzonego stanowiska Dyrektor Finansowy. Docelowo wybrana osoba będzie pełniła funkcje Członka Zarządu, który będzie miała bezpośredni wpływ na kreowanie polityki Finansowej i HR w ramach całej Grupy Kapitałowej .
What's on Offer
  • Umowę o pracę bądź zatrudnienie oparte o kontrakt B2B
  • Samodzielne stanowisko pracy oraz wsparcie narzędziowe (komputer, telefon, samochód również do celów firmowych)
  • Pracę w firmie, której dynamika rozwoju niesie ze sobą ciągle nowe możliwości
Job Description
  • Koordynacja i nadzorowanie księgowości, sprawozdawczości finansowej, windykacji i zgodności procedur finansowych z przepisami prawnymi i podatkowymi, w tym prowadzenie ksiąg rachunkowych dla spółki, przygotowanie sprawozdania finansowego i obsługa audytu
  • Zarządzanie płynnością finansową oraz analizowanie przepływów pieniężnych; planowanie, opracowanie i nadzór nad realizacją krótko i długoterminowych planów finansowych w firmie
  • Optymalizację dochodowości i efektywności funkcjonowania spółki w tym identyfikacja ryzyka i nieprawidłowości w rozliczeniach
  • Pełna odpowiedzialność za działania kontrolingowe (kontroling finansowy i operacyjny )
  • Odpowiedzialność za współtworzenie oraz współkontrolę realizacji budżetu i planów finansowych, analiza odchyleń
  • Współudział w opiniowaniu strategii dalszego rozwoju spółki
  • Inicjowanie oraz wdrażanie projektów zwiększających efektywność spółki i ograniczających koszty, wprowadzanie automatyzacji procesów i współpraca z firmami zewnętrznymi
  • Zapewnianie zgodności procedur spółki z polityką Grupy oraz przepisami prawa
  • Odpowiedzialność za analizę oraz opiniowanie kontraktów, umów oraz innych dokumentów wpływających na efektywność ekonomiczno- finansową spółki; ocena ryzyka finansowego
  • Współpraca oraz negocjowanie umów i warunków współpracy z instytucjami zewnętrznymi (banki, dealerzy walutowi, leasing, firmy ubezpieczeniowe)
  • Zarządzanie podległym działem finansowo-administracyjnym i działem HR
  • Bezpośrednie raportowanie do właścicieli firmy i Zarządu Grupy Kapitałowej
  • Wsparcie zarządu w podejmowaniu decyzji biznesowych i finansowych, w tym ocena kluczowych umów, transakcji oraz klientów
The Successful Applicant
  • Min. 5 letnie doświadczenie zawodowe na analogicznym stanowisku w firmie działającej operacyjnie w branży TSL jest warunkiem koniecznym
  • Doświadczenie w zarządzaniu kilkunastoosobowym zespołem oraz umiejętność komunikacji i egzekwowania wyników pracy
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe
  • Praktyczna wiedza i umiejętności z zakresu rachunkowości zarządczej, budżetowania i kontroli kosztów,
  • analizowania danych finansowych, wdrażania planów i strategii finansowych
  • Doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu działem HR będzie dużym atutem
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiający profesjonalny kontakt biznesowy i branżowy (silne B2/C1)
  • Dobra organizacja pracy własnej i podległego zespołu,
  • Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności analitycznego, planistycznego i strategicznego myślenia, inicjatywna,
  • zaangażowanie i efektywne działanie pod presją czasu i wyniku,

Jeśli czujesz, ze ta oferta jest dla Ciebie, kliknij w przycisk aplikuj
i prześlij nam swoje CV lub profil LinkedIn.


DLACZEGO MICHAEL PAGE?

  • Kandydat w centrum uwagi
  • Doradztwo i pełne wsparcie
  • Najlepsze oferty pracy od sprawdzonych pracodawców