



Profil kandydata
Zanim rozpoczniesz szkolenie wstępne sprawdzimy czy posiadasz:
- Biegłą znajomość języka francuskiego
- Komunikatywną znajomość języka angielskiego
- Nastawienie pro klienckie oraz umiejętność komunikacji
- Podstawowe doświadczenie w zakresie obsługi Windows 7 i pakietu MS Office
- Doświadczenie w zakresie obsługi klienta (jest mile widziane ale nie jest wymagane)
- Umiejętność pracy z zespołem, nastawienie na rozwiązywanie problemów oraz umiejętność efektywnego zarządzania zadaniami
Opis stanowiska
Po szkoleniu wstępnym będziesz w stanie:
- Obsłużyć przychodzące połączenia telefoniczne/ e-maile od klientów dotyczące zagadnień technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera
- Analizować i rozwiązywać najczęstsze zapytania korzystając z przygotowanych przez nas rozwiązań
- Dostarczyć wysokiej jakości standard obsługi klientów
- Współpracować z zespołem specjalistów IT by poradzić sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami
Co oferujemy?
Praca w zgranym zespole
i przyjaznej atmosferze
i przyjaznej atmosferze
Ściżka liderska
i ekspercka
i ekspercka
Premie, w tym także
za polecenia kandydatów
do pracy
za polecenia kandydatów
do pracy
Szeroka oferta szkoleń
i dofinansowanie kursów
i dofinansowanie kursów
Bogaty pakiet
dodatków (fitness,
siłownia, kino, itp.)
dodatków (fitness,
siłownia, kino, itp.)
Imprezy integracyjne
i wspólne świętowanie
i wspólne świętowanie
Coroczny
piknik rodzinny
piknik rodzinny
Dodatkowe
ubezpieczenie na życie
ubezpieczenie na życie
Prywatna opieka medyczna
również dla Twojej rodziny
również dla Twojej rodziny
Równe szanse
Technologie wspierające
Racjonalne adaptecje
Technologie wspierające
Racjonalne adaptecje
Wolontariat pracowniczy
i ciekawe projekty CSR
i ciekawe projekty CSR
Parkingi dla rowerzystów
i carpooling
i carpooling
O nas
Capgemini jest jedną z wiodących światowych firm specjalizujących się w usługach konsultingowych, technologiach IT.
Chmura to modny temat - wszyscy o tym mówią, wielu używa, ale co ma w środku, jak działa, jak się do niej dostać, jak się nią opiekować, wiedzą nieliczni.To my, Cloud Infrastructure Services, rozumiemy temat szeroko - od usług wysokiego poziomy do zarządzania sprzętem, systemami operacyjnymi, czy siecią, zarówno wewnętrzną, jak i dostępową. Zarządzanie aplikacjami, operacjami IT, dostępnością, czy konfiguracją i zmianami. Obracamy się w międzynarodowym środowisku...i robimy to w różnych językach obcych.
