Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Accenture Operations
Data aktualizacji: 2019-02-28
Warszawa, mazowieckie
BPO/SSC, Obsługa klienta
angielski
Data aktualizacji: 2019-02-28
Accenture Operations
Customer Service Claim Handler
Accenture is a global management consulting, technology services and outsourcing company. Its home page is www.accenture.com.
Customer Service Claim Handler
Customer Service Claim Handler
Job Location: Warszawa, mazowieckie
Job Number: 00656005
Accenture jest wiodącą globalną firmą, która świadczy profesjonalne usługi i rozwiązania w obszarach: Strategy, Consulting, Digital, Technology i Operations. Korzystając z globalnego doświadczenia i wysoce specjalistycznej wiedzy z ponad 40 branż, Accenture oferuje unikalne rozwiązania, które łączą biznes i technologię. Ponad 375 tysięcy pracowników pomaga naszym klientom z ponad 120 krajów stać się wysoce efektywnymi przedsiębiorstwami, a także osiągnąć realną wartość dla swoich udziałowców. Strona internetowa firmy to www.accenture.com.

Accenture Operations wspiera wiodące organizacje w procesie transformacji istniejącego modelu operacyjnego. Outsourcing procesów biznesowych pozwala obniżyć koszty, przez co firmy stają się bardziej efektywne i mogą szybciej reagować na zmieniające się potrzeby rynku. Nasz zespół zarządza procesami w takich obszarach, jak finanse, księgowość, marketing, zamówienia czy obsługa klienta, zapewniając ich ciągłość i efektywne działanie.

Jako Customer Service Claim Handler będziesz pomagał(a) naszym Klientom w procesie likwidacji szkód komunikacyjnych.

Obowiązki

  • Wsparcie telefoniczne i mailowe dla Klientów indywidualnych.
  • Procesowanie szkód w wewnętrznym systemie.
  • Współpraca z zespołem i podwykonawcami w pozyskiwaniu wymaganych informacji.
  • Proaktywna pomoc w usprawnianiu procesu, zgłaszanie własnych pomysłów.
  • Osiąganie wyznaczonych celów ilościowych i jakościowych.

Qualifications

  •  Bardzo dobre umiejętności interpersonalne, zdolność łatwego nawiązywania kontaktuProaktywne podejście, umiejętność efektywnej pomocy w rozwiązywaniu problemówDobra umiejętność organizacji pracy, priorytetyzacji zadańUmiejętność czytania kosztorysów wykonanych w DAT/Eurotax/AudatexKomunikatywna znajomość języka angielskiegoCo możemy zaoferować:
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • Prace w nowoczesnej firmie, która jest liderem rynku;
  • Atrakcyjny system wynagrodzenia oraz benefitów  – ubezpieczenie na życie, karta MyBenefit, prywatna opieka medyczna;
  • Profesjonalne kursy i szkolenia.
APPLY
W dokumentach aplikacyjnych prosimy zamieścić oświadczenie o następującej treści:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy przez Accenture Sp. z o.o. lub inny podmiot grupy Accenture w celach rekrutacyjnych oraz na umieszczenie i przetwarzanie przekazanych przeze mnie danych osobowych, również po okresie rekrutacji, w bazie danych firmy Accenture Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, 00-121, przy ul. Siennej 39, lub innego podmiotu grupy Accenture, a także na ich przekazywanie do państw trzecich w ramach grupy Accenture, zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.). Powyższe dane podaję dobrowolnie. Zostałem (-am) poinformowany (-a) o prawie dostępu do treści danych oraz możliwości ich poprawiania."

Sprawdź nasze aktualne oferty pracy na stronie: www.accenture.pl/operationswarsaw


Accenture nie dyskryminuje kandydatów ze względu na rasę, religię, kolor skóry, płeć, wiek, niepełnosprawność, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną, lub jakiegokolwiek inne kryterium niedopuszczalne na podstawie polskiego prawa.