Jesteś osobą, która potrafi negocjować i rozwiązywać problemy? A dodatkowo może masz dar do kontaktu z ludźmi i chcesz go jeszcze bardziej rozwijać? Mamy dla Ciebie SUPER ofertę – stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta w Contact Center... ale nietypowym bo mBankowym!
Jakie czekają na Ciebie wyzwania?
- pomoc klientom w zakresie korzystania z produktów bankowych
- zachęcanie klientów do nowych produktów i rozwiązań
- telefoniczna komunikacja z klientem
Czego potrzebujesz, aby zacząć?
- Jesteś zmotywowany i pomysłowy?
- Masz wykształcenie średnie?
- Nie boisz się odebrać telefonu od klienta?
- Potrafisz zachęcać do nowych produktów?
- Nie masz problemów w nawiązywaniu kontaktów?
- Jesteś gotowy do pracy w systemie wielozmianowym ?
- Ogarniasz Internet, komputerowy pakiet MS Office?
Twoja odpowiedź na te pytania brzmi TAK? Świetnie! Czekamy na Ciebie :)