Nr. Ref.: KWF/DKA/ZRE
Główne zadania:
- Samodzielne przeprowadzanie procesu rekrutacji pracowników do obszaru sprzedaży w tym call center, telemarketing
- Dobór najbardziej efektywnych metod rekrutacji w kontekście realizacji procesów rekrutacyjnych
- Współpraca z Klientami wewnętrznymi w zakresie realizacji procesów rekrutacyjnych
- Inicjowanie procesu zatrudnienia kandydatów do pracy
- Współtworzenie wizerunku Banku Millennium, jako atrakcyjnego pracodawcy
- Przygotowywanie materiałów informacyjno – promocyjnych w ramach działań employer branding
- Reprezentowanie Banku na targach pracy, konferencjach, itp.
- Rozwój zakładki kariera na stronie Banku Millennium
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (najchętniej kierunkowe: ZZL, psychologia, zarządzanie)
- Min. 5 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w obszarze HR (mile widziane w instytucji finansowej) lub w agencji rekrutacji i doradztwa personalnego
- Zainteresowanie szeroko pojętym zarządzaniem zasobami ludzkimi
- Łatwość nawiązywania kontaktów i budowania relacji z ludźmi
- Umiejętność pracy w zespole
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Orientacja na sukces i pozytywne myślenie
Oferujemy:
- Umowę o pracę
- Atrakcyjny system premiowy
- Ciekawą i odpowiedzialną pracę w międzynarodowej instytucji finansowej w dynamicznym zespole zorientowanym na sukces
- Pakiet socjalny: prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie zajęć sportowych i pasji (m.in. kartę Multisport; bilety do kina)
- Atmosferę opartą na zaufaniu i współpracy
W formularzu wpisz numer referencyjny.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.