Inspirujemy, dzielimy się wiedzą i budujemy relacje. Wspieramy pracowników w ciągłym rozwoju i nauce, aby mogli kształtować otaczającą nas rzeczywistość biznesową. Nasza przewaga tkwi w tym, co ludzkie. Dołącz do PwC i zmieniaj z nami zasady gry.
A career in Administration and Secretarial Services, within Internal Firm Services, will give you with the opportunity to provide administrative support to PwC employees. You’ll focus on using business software applications to prepare reports, receiving and directing incoming calls or emails to the appropriate parties, arranging business travel, tracking expenses, and coordinating meeting arrangements.
Our team is responsible for ensuring smooth operation of day to day activities at PwC. As part of the team, you will be assisting with record keeping, billing, distribution, logistics and financial planning.
Zadania:
-
Administracja systemami Jira i Confluence:
-
Tworzenie przepływów pracy JIRA i wdrażanie nowych funkcjonalności / wersji oprogramowania
-
Monitorowanie oraz rozwiązywanie problemów ze środowiskiem JIRA/Confluence
-
Bieżąca administracja - zarządzanie uprawnieniami, cykliczne przeglądy uprawnień, archiwizacja i kopie zapasowe / testy odtworzeniowe etc.
-
Wsparcie użytkowników w codziennej pracy z JIRA - tworzenie nowych projektów, przepływów pracy, widoków, etc.
-
Przedstawianie możliwości oraz funkcjonalności systemów zespołom biznesowym
-
-
Administrowanie infrastrukturą serwerową i zarządzanie konfiguracją systemów dla potrzeb deweloperskich i testowych:
-
Instalacja i konfiguracja środowisk dla zespołów deweloperskich
-
Bieżąca ocena wydajności i wykorzystania zasobów, archiwizacja / odtworzenia środowisk
-
Zarządzanie repozytoriami kodu (Git i Subversion)
-
Tworzenie, rozwój oraz modyfikację narzędzi realizujących i wspierających proces wytwarzania oprogramowania w tym Continuous Integration, Continuous Delivery / Deployment
-
-
Opracowywanie i aktualizacja dokumentacji technicznej i procedur
-
Implementacja zasad polityki bezpieczeństwa systemów i danych
-
Wsparcie użytkowników w zakresie 3 linii wsparcia dla zespołów Deweloperskich i
-
Współpraca z zespołami regionalnymi i globalnymi
Nasze oczekiwania:
-
Wykształcenie: Wyższe informatyczne lub pokrewne,
-
Doświadczenie na podobnym stanowisku min 1 rok
-
Praktyczna znajomość JIRA Software/Confluence:
-
Zdolność do monitorowania i podnoszenia wersji systemów produkcyjnych
-
Znajomość powszechnie używanych wtyczek Atlassian MarketPlace (np. ScriptRunner, JSU, Time to SLA) i umiejętność ich wdrażania
-
Umiejętność konfiguracji JIRA w środowisku PostgreSQL/Tomcat oraz tworzenia zapytań w oparciu o JQL i SQL
-
Wiedza z zakresu tworzenia projektów, przepływów pracy i schematów w JIRA
-
Znajomości SDK Atlassian i REST API
-
-
Bardzo dobrej znajomości systemów operacyjnych z rodziny Windows Server, Hyper-V oraz Active Directory
-
Znajomość obszarów CD/CI (Maven, Bamboo, Jenkins, Docker, TFS/VSTS, Sonarqube, etc) w zakresie konfiguracji i zarządzania systemami oraz wsparcia zespołów deweloperskich
-
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie umożliwiającym regularną komunikację z zespołami globalnymi
-
Umiejętność analitycznego i logicznego myślenia
-
Samodzielności i systematyczność
Mile widziane:
-
Doświadczenie w pracy / administracja systemami Linux (Ubuntu/Centos)
-
Umiejętność tworzenie plugin’ów i skryptów do JIRA przy użyciu języków Java, Groovy, SQL, JavaScript etc
-
Doświadczenie we wdrażaniu JIRA w organizacji
-
Znajomość platformy Microsoft Azure