ROZWIŃ SWOJE HORYZONTY
Standard Chartered jest wiodącym międzynarodowym bankiem skoncentrowanym na wspieraniu ludzi i firm w osiąganiu sukcesów w Azji, Afryce i na Bliskim Wschodzie. To, co nas wyróżnia, to nasza różnorodność – ludzie, kultura i zasięg. Mamy ponad 86 000 pracowników z 125 różnych krajów i placówki na 60 rynkach świata. W Polsce działamy od czerwca 2018 roku.
CZYM ZAJMUJE SIĘ NASZA SPÓŁKA W POLSCE?
W związku z rosnącą koncentracją banku na rozwijaniu współpracy z klientami w Europie i Amerykach stworzyliśmy globalne centrum usług biznesowych w Warszawie, które wspiera naszą działalność w tym regionie w korzystniejszej strefie czasowej i lokalizacji niż inne tego typu jednostki zlokalizowane na wschodniej półkuli. Centrum to tworzą zespoły wyspecjalizowane w zarządzaniu złożonymi procesami opartymi na wiedzy o międzynarodowym lub globalnym zasięgu. Ich obszary specjalizacji to m.in.:
JAK WYGLĄDA PROCES REKRUTACJI?
Po przesłaniu przez kandydatów aplikacji na wybrane stanowisko za pośrednictwem naszej globalnej platformy rekrutacyjnej i po przejściu przez nich przez tzw. test „culture fit” nasi rekruterzy analizują CV, aby wybrać profile w największym stopniu odpowiadające wymaganiom na danym stanowisku.
Następnym krokiem jest kontakt telefoniczny z wybranymi kandydatami, w trakcie którego rekruterzy przekazują im dodatkowe informacje na temat danego procesu rekrutacji i pytają o oczekiwania. Na tym etapie następuje również wstępna weryfikacja znajomości języków obcych określonych w ogłoszeniu.
Kandydaci, którzy pomyślnie przejdą ten etap, zapraszani są na rozmowę rekrutacyjną do naszego biura lub za pośrednictwem zdalnych kanałów komunikacji. Rozmowę przeprowadza zazwyczaj przyszły bezpośredni przełożony. W przypadku niektórych stanowisk kandydaci są proszeni o wykonanie określonych przez przełożonego zadań rekrutacyjnych, które mają na celu sprawdzenie umiejętności niezbędnych na danym stanowisku.
Po rozmowie analizujemy zgromadzone informacje, a potencjalny przełożony dokonuje wyboru kandydata, któremu składamy ofertę.
Pozostali kandydaci również otrzymują powiadomienie o wyniku procesu rekrutacji.
CO OFERUJEMY NASZYM PRACOWNIKOM?
Latem 2020 roku przeprowadziliśmy się do jednego z najnowocześniejszych kompleksów biurowych w Polsce, The Warsaw Hub. Nasze biuro rozciąga się na najwyższych piętrach budynku B tego kompleksu, a nasi pracownicy mogą cieszyć się spektaktularnym widokiem na panoramę Warszawy, zarówno zza biurek, jak i z tarasu na 30. piętrze.
Przepraszamy, aktualnie ten pracodawca nie ma ofert pracy w naszym serwisie. Zachęcamy do założenia powiadomienia dla tego pracodawcy - jak tylko pojawią się nowe oferty tej firmy, wyślemy do Ciebie wiadomość mailową
Utwórz powiadomienie, a informacje o nowych ofertach pracy spełniających Twoje kryteria otrzymasz mailowo.
Dziękujemy za utworzenie powiadomienia. Nowe oferty pracy spełniające ustawione przez Ciebie kryteria będą przesyłane na Twój adres e-mail.
Zamknij okno, aby wrócić do poprzedniej strony.