Temat tygodnia
– zobacz, ile zarobi doradca klienta, analityk i dyrektor oddziału.
Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Okiem eksperta
Temat tygodnia
– zobacz, ile zarobi doradca klienta, analityk i dyrektor oddziału.

Akcja redakcyjna: Okiem eksperta

Wiadomości
SMAC - nowy trend w rekrutacji
Nowoczesne rozwiązania w obszarze HR można podsumować za pomocą trendu znanego jako SMAC. Co się za nim kryje wyjaśnia Selenge Tomczyk, manager HR w Michael Page.

Opublikowane: 18.04.2018
Autor: Selenge Tomczyk

Wiadomości
Osiągają sukces ci, którzy nigdy nie przestają się uczyć
Z tekstu dowiecie się: ile książek rocznie czyta Bill Gates, jakie umiejętności pozwolą Wam osiągnąć sukces i jaki jest najlepszy sposób na naukę według Marca Chandlera i Adama Pająka z Brown Brothers Harriman.

Opublikowane: 23.03.2018
Autor: Marc Chandler, Adam Pająk

Wiadomości
Jak pracować efektywniej w ciągu 8-godzinnego dnia pracy?
Zobacz kilka porad, których wprowadzenie do swoich codziennych nawyków pozwoli zwiększyć efektywność w pracy.

Opublikowane: 02.03.2018
Autor: Monika Pikor

Wiadomości
Jak obliczyć ekwiwalent za niewykorzystany urlop?
Ekspert radzi, jak obliczyć ekwiwalent w przypadku, gdy kończymy umowę o pracę w 2018 roku a z poprzedniego - 2017 roku został nam niewykorzystany urlop wypoczynkowy.

Opublikowane: 31.01.2018
Autor: Magdalena Drzewińska

Wiadomości
Co czeka finansistów w 2018 roku?
Szersze wykorzystanie technologii cyfrowych, rosnąca rola doradcza oraz rozwój umiejętności analitycznych, a także większe skupienie na kwestiach etyki zawodowej – to kilka trendów dotyczących zawodu finansisty, których kontynuację w 2018 roku przewiduje Jakub Bejnarowicz.

Opublikowane: 20.12.2017
Autor: Jakub Bejnarowicz

Wiadomości
Daj się złowić
Ekspert podpowiada: jakich pracowników szukają pracodawcy, kogo najtrudniej znaleźć, jak pozytywnie wyróżnić się w procesie rekrutacji.

Opublikowane: 03.04.2017
Autor: Justyna Chmielewska

Wiadomości
Data analytics w HR zmienia branżę rekrutacyjną
To już nie science fiction. W naszą rzeczywistość coraz śmielej wkraczają samouczące się boty, algorytmy i aplikacje. O ich wpływie na rynek pracy rozmawiamy z Dyrektorem Działu Kapitału Ludzkiego w PwC – Ewą Zmysłowską.

Opublikowane: 20.12.2016
Autor: Redakcja

Wiadomości
Od call centre do contact centre w bankowości
O tym, jakie są najważniejsze różnice pomiędzy call a contact centre, jak mogą na tych zmianach bądź – ujmując precyzyjniej – tej ewolucji skorzystać specjaliści i kandydaci na rynku pracy rozmawiamy z Martą Ratajczyk, (Managerem Zespołu Telemarketingu) oraz Agnieszką Szewczyk (Managerem Zespołu Outbound) z Alior Banku.

Opublikowane: 21.11.2016
Autor: Jakub Jański