KBA/012/0519
Miejsce pracy: Łódź, łódzkie
Jesteś osobą, która potrafi negocjować i rozwiązywać problemy? Masz dar do kontaktu z ludźmi i chcesz go rozwijać? Mamy dla Ciebie SUPER ofertę – stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta w Contact Center... ale nietypowym, bo mBankowym!
Twoje zadania:
- pomoc klientom w zakresie korzystania z produktów bankowych
- zachęcanie klientów do nowych produktów i rozwiązań
- telefoniczna komunikacja z klientem
Czego potrzebujesz, aby zacząć?
- minimum średnie wykształcenie
- umiejętność obsługi komputera
- chęć do zdobycia nowych kompetencji
- komunikatywność i otwartość do rozmowy z klientem
Przygotowaliśmy dla Ciebie:
- zatrudnienie na umowę o pracę od 1 dnia
- szkolenia i ścieżkę awansu
- możliwości rozwoju w mBanku
- pracę w systemie wielozmianowym i elastyczny grafik
- świetną lokalizację - linie MPK: 1,5,18, 9A-B, 12, 13, 53 A-E, 58 A-B, 80, 83
- pakiet benefitów - opiekę medyczną, kartę sportową, darmowy dostęp do bazy e-booków czy dofinansowanie do świąt
Do zobaczenia! :)
Wysyłając niniejszą ofertę pracy wyrażam zgodę na przetwarzanie zawartych w niej moich danych osobowych, przez mBank SA z siedzibą w Warszawie, przy ul Senatorskiej 18, jak również przez spółki wchodzące w skład Grupy mBanku SA, w związku z aplikowaniem na ww. stanowisko, jak również dla przyszłych procesów rekrutacyjnych. Zostałem poinformowany o: 1/ przysługujących mi prawach m.in. dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, jak również wyrażenia sprzeciwu na przetwarzanie dotyczących mnie danych; 2/ miejscu publikowania aktualnego wykazu spółek wchodzących w skład Grupy mBanku S.A. tzn. na stronie internetowej www.mbank.pl