Dla naszego Klienta, międzynarodowego centrum finansowego firmy z branży technologicznej o zasięgu globalnym, zlokalizowanej w Krakowie, poszukujemy doświadczonych osób do rozbudowującego się działu RtR.
Opis stanowiska:
- wsparcie migracji procesów R2R z krajów europejskich do Krakowa,
- pełna księgowość księgi głównej spółek,
- czynności związane z zamknięciem miesiąca oraz rozliczeniami międzygrupowymi,
- sporządzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych raportów wymaganych przez region,
- rozwijanie i utrzymywanie znajomości obowiązujących przepisów, regulacji i interpretacji dotyczących sprawozdań finansowych oraz IFRS,
- zapewnienie dokładności i kompletności sprawozdań finansowych,
- współpraca z audytorami i doradcami podatkowymi,
- wprowadzanie usprawnień w ramach procesu,
- budowanie i utrzymywanie satysfakcjonujących relacji z kluczowymi interesariuszami.
Wymagania:
- min. 2 - 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze GL/RtR w organizacji typu SSC/BPO,
- kierunkowe wykształcenie (finanse, rachunkowość, ekonomia lub pokrewne),
- płynna znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 jest warunkiem koniecznym,
- wymagana płynna znajomość dodatkowego języka obcego spośród: niemiecki, włoski, hiszpański lub francuski,
- bardzo dobra znajomość programu SAP będzie dużym atutem,
- doświadczenie w procesie tranzycji/migracji,
- wysoka komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole.
Oferta obejmuje:
- możliwość budowania nowego procesu,
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjny pakiet benefitów,
- elastyczne godziny pracy,
- dynamiczną pracę w międzynarodowym środowisku oraz nowoczesnym biurze.