
Czym zajmuje się Specjalista ds. Obsługi Klienta?
- wspiera klientów w dokonywaniu transakcji
- przetwarza ich zamówienia w systemie (SAP, CRM)
- przekazuje niezbędne informacje klientom oraz działom wewnętrznym
- ściśle współpracuje z działem sprzedaży w różnych liniach biznesu w Niemczech oraz z działem finansów
- analizuje i rozwiązuje problemy zgłaszane przez klientów
- komunikuje zmiany, zgłasza nieprawidłowości i stanowi pierwszy punkt kontaktu dla klienta- mailowo i telefonicznie
Co powinieneś umieć/wiedzieć zanim do nas dołączysz?
- język niemiecki na poziomie płynnym- C1
- język angielski - poziom pozwalający na swobodną komunikację
- doświadczenie w pracy z klientem,
- umiejętność efektywnego komunikowania się i aktywnego słuchania
- chęć nauki i otwartość na nowe zadania
- umiejętność pracy w zespole
- znajomość MS Office, SAP będzie dodatkowym atutem
Number of Vacancies: 1
- Meaningful work in a company that is universally respected as a truly global energy leader (one of the world’s biggest companies according to Fortune Global 500)
- Unique opportunity to fulfill your potential with personal and professional development programs
- Work in a smart and motivated team within a supportive and inclusive culture with strong values
- Attractive salary and bonuses
- Complex medical care and individual life insurance
- Sports programme & facilities e.g. Multisport Benefits Card, vouchers for free time activities
- Good atmosphere at work and comfortable working environment: own canteen and a few relax rooms
- Opportunity to participate in social and community projects