Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie
Czym zajmuje się Specjalista ds. Obsługi Klienta?
- wspiera klientów w dokonywaniu transakcji
- przetwarza ich zamówienia w systemie (SAP, CRM)
- przekazuje niezbędne informacje klientom oraz działom wewnętrznym
- ściśle współpracuje z działem sprzedaży w różnych liniach biznesu w Niemczech oraz z działem finansów
- analizuje i rozwiązuje problemy zgłaszane przez klientów
- komunikuje zmiany, zgłasza nieprawidłowości i stanowi pierwszy punkt kontaktu dla klienta- mailowo i telefonicznie
Co powinieneś umieć/wiedzieć zanim do nas dołączysz?
- język niemiecki na poziomie płynnym- C1
- język angielski - poziom pozwalający na swobodną komunikację
- doświadczenie w pracy z klientem,
- umiejętność efektywnego komunikowania się i aktywnego słuchania
- chęć nauki i otwartość na nowe zadania
- umiejętność pracy w zespole
- znajomość MS Office, SAP będzie dodatkowym atutem
Number of Vacancies: 1
Shell is an Equal Opportunity Employer
Utwórz powiadomienie, a informacje o nowych ofertach pracy spełniających Twoje kryteria otrzymasz mailowo.
Dziękujemy za utworzenie powiadomienia. Nowe oferty pracy spełniające ustawione przez Ciebie kryteria będą przesyłane na Twój adres e-mail.
Zamknij okno, aby wrócić do poprzedniej strony.