Możliwości jakie czekają na Ciebie
Twoje główne zadania
-
Zajmiesz się diagnozowaniem i rozwiązywaniem problemów z oprogramowaniem lub sprzętem przy użyciu istniejących baz wiedzy i swojego doświadczenia
-
Zapewnisz telefoniczne, mailowe lub osobiste wsparcie techniczne dla użytkowników znajdujących się w biurach w Warszawie i innych największych polskich miastach
-
Wesprzesz spotkania oraz wydarzenia biznesowe od strony IT
Pasujesz do nas, jeżeli
-
Posiadasz pierwsze doświadczenia na stanowisku bezpośredniego wsparcia technicznego
-
Potrafisz rozwiązywać problemy związane z działaniem sprzętu komputerowego, systemu operacyjnego Windows 10 oraz systemu iOS
-
Masz podstawową wiedzę z zakresu usługi Active Directory
-
Znasz język angielski na poziomie min. B2
-
Możesz pochwalić się profesjonalizmem w kontakcie z klientem wewnętrznym
Oferujemy:
Jesteśmy globalną firmą doradczą - pomagamy przedsiębiorcom, organizacjom i społecznościom najlepiej wykorzystać swój potencjał.
Realizujemy projekty w zakresie: Audytu, Doradztwa Podatkowego, Transakcyjnego i Biznesowego (w tym IT). Zatrudniamy ponad 240 000 wyjątkowych ludzi w ponad 150 krajach na świecie.
W Polsce jest nas ponad 2800, a pracujemy w: Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu i Wrocławiu. Codziennie tworzymy razem niesamowite rzeczy.
Mamy ludzi, ścieżkę rozwoju i szkolenia, dzięki którym również Ty poradzisz sobie z najbardziej prestiżowymi projektami.
EY jest pracodawcą równych szans, doceniamy różnorodność w zakresie wiedzy i doświadczenia naszych pracowników. EY zapewnia wszystkim kandydatom jednakowe szanse w procesie rekrutacji, niezależnie od płci, wieku, rasy, wyznania, orientacji seksualnej, pochodzenia, niepełnosprawności lub jakiejkolwiek innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.