Nr. Ref.:
Zadania:
- Analizowanie i klasyfikowanie problemów z oprogramowaniem oraz sprzętem komputerowym
- Wsparcie w nadzorowaniu firm serwisujących sprzęt informatyczny
- Obsługa redakcyjna wewnętrznego portalu intranetowego typu self-service poprzez redagowanie newsów, tworzenie poradników, utrzymywanie bazy wiedzy
- Obsługa systemów monitorowania pracy strategicznych aplikacji biznesowych
Wymagania:
- Wysokiej komunikatywności i orientacji na współpracę
- Umiejętności posługiwania się językiem angielskim na poziomie co najmniej komunikatywnym
- Znajomości systemu MS Windows oraz pakietu MS Office w zaawansowanym stopniu
- Znajomości zagadnień dotyczących budowy komputera
- Odporności na stres i umiejętności pracy z klientem wewnętrznym
- Mile widziane: znajomość systemu PRTG Network Monitor i/lub znajomość podstaw HTML, Java Script i/lub wcześniejsza praca w obszarze serwisowym, wsparcia użytkowników
Oferujemy:
- Przekrojowe zadania dotyczące różnorodnych narzędzi i systemów wykorzystywanych w Banku
- Szkolenia wprowadzające i rozwijające umiejętności zarówno informatyczne jak i związane z innymi aspektami pracy zespołu
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo wraz z dodatkowymi benefitami
- Atrakcyjną lokalizację pracy w okolicach stacji metra Pole Mokotowskie
W formularzu wpisz numer referencyjny.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.