Twoje zadania:
- Kompleksowa obsługa klientów w zakresie gwarancji i regwarancji, wsparcie w zakresie przygotowania zlecenia udzielenia gwarancji oraz ustalenie treści gwarancji z klientem
- Przygotowanie listów gwarancyjnych
- Obsługa gwarancji zagranicznych
- Obsługa roszczeń i innej dokumentacji w zakresie gwarancji bankowych oraz prowadzenie korespondencji w tym zakresie
- Współpraca z innymi jednostkami w banku uczestniczącymi w procesie udzielania gwarancji
- Opiniowanie procedur wewnętrznych banku
Twój kapitał:
- Doświadczenie w obszarze obsługi transakcji finansowania handlu w szczególności w obsłudze gwarancji
- Doświadczenie w przygotowaniu i wdrażaniu zmian w procesie obsługi gwarancji
- Dbałość o zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi klienta (uważność, umiejętność słuchania, terminowość)
- Umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
- Zaangażowanie oraz samodzielność w działaniu
- Otwartość na nowe doświadczenia, pracę w dynamicznie zmieniającym się środowisku
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca rozumienie i pracę z dokumentacją