Oferujemy
- Serdeczną atmosferę i środowisko ludzi z pasją,
- Konkurencyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów,
- Liczne szkolenia.
Opis stanowiska
- Wsparcie zespołów handlowych w zakresie analityki, raportów, procesów komercyjnych,
- Sporządzanie raportów na podstawie danych z następujących źródeł według uzgodnionego harmonogramu: system CRM, dane rynkowe IMS oraz ACNielsen, dane od klientów, dane wewnętrzne, inne źródła wg potrzeb,
- Dbałość o jakość i poprawność raportów, a także analiza dostarczanych danych, przygotowywanie komentarzy, wyciąganie wniosków i proaktywna postawa we wskazywaniu obszarów wymagających zaadresowania,
- Ciągły rozwój i poprawa funkcjonalności dostępnych systemów i narzędzi analitycznych: zbieranie oczekiwań i wymagań od zespołu sprzedaży, prowadzenie spotkań projektowych, uzgadnianie proponowanych rozwiązań z zespołem, rozwiązywanie ewentualnych problemów powstałych w trakcie pracy z przygotowanymi narzędziami,
- Administrowanie programu CRM dedykowanego do pracy zespołu sprzedaży terenowej: przygotowywanie baz targetowych, ustawianie zadań dla przedstawicieli w CRM, bieżąca współpraca z przedstawicielami w zakresie korzystania z systemu CRM,
- Pomoc w rozliczaniu zadań postawionych zespołowi sprzedaży,
- Współpraca z zespołami: KAM, Kierownicy Regionalni, CSI, marketing.
Profil kandydata
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, ekonometria, informatyka)
- Bardzo dobra znajomość programu excel (stopień zaawansowany: PowerPivot, PowerQuery, znajomość języka programowania VBA)- warunek konieczny.
- Wysokie umiejętności analityczne: wyciąganie wniosków z wykonanych analiz, przygotowywanie komentarzy, proaktywna postawa we wskazywaniu obszarów wymagających zaadresowania
- Umiejętności pracy z dużą ilością danych,
- Mile widziane doświadczenie w pracy z hurtowniami danych,
- Znajomość narzędzi wspomagających wizualizację danych (PowerBI),
- Znajomość i doświadczenie w zakresie analityki biznesowej wspierającej procesy sprzedaży,
- Umiejętność łączenia wiedzy biznesowej i technicznej,
- Zainteresowanie nowymi technologiami i ich praktycznym,
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- Staranność i dbałość w wykonywanych obowiązkach,
- Samodzielność w działaniu,
- Komunikatywność,
- Proaktywność - samodzielne wychodzenie z rekomendacjami w zakresie usparwnienia raportowania i analityki dla działu sprzedaży