Nr. Ref.: KwF/EB/DKT/01
TWOJE ZADANIA:
- telefoniczny kontakt z Klientem banku
- wskazywanie i ustalanie z Klientem najlepszych rozwiązań na polubowną spłatę zobowiązań
- współpraca z innymi Działami w ramach Departamentu Kredytów Trudnych
- realizacja zadań własnych oraz zespołowych
DOŁĄCZ DO NAS, JEŚLI:
- lubisz prowadzić rozmowy telefoniczne
- łatwo nawiązujesz nowe kontakty
- chcesz rozwijać się w ramach struktur instytucji finansowej
- lubisz pomagać innym w rozwiązywaniu problemów i podejmowaniu decyzji
- jesteś nastawiony na cel i w pełni angażujesz się w powierzone zadania
NA CO MOŻESZ LICZYĆ:
- pracę na pełen etat w organizacji o wysokich standardach i kulturze
- wynagrodzenie podstawowe oraz indywidualnie dopasowany system premiowy, uzależniony od efektów Twojej pracy
- kompleksowe szkolenia wdrożeniowe z mentorem
- prywatną opiekę medyczną, kartę MultiSport oraz strefę zniżek
- dobrą atmosferę i pracę z nietuzinkowymi ludźmi, tworzącymi zgrany i profesjonalny zespół
- świeżo mieloną kawę w naszym chillout roomie
W formularzu wpisz numer referencyjny.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.