Nr. Ref.:
Obowiązki:
- Bezpośrednia pomoc klientom korporacyjnym w zakresie korzystania z bankowości elektronicznej,
- Helpdesk dla klientów korporacyjnych korzystających z bankowości elektronicznej,
- Wsparcie klientów korporacyjnych w zakresie bezpiecznego korzystania z usług bankowości elektronicznej i produktów powiązanych,
- Współpraca z zespołem rozwoju produktów bankowości elektronicznej.
Wymagania:
- Komunikatywność
- Elastyczność
- Dobra znajomość środowiska MS Windows i pakietu MS Office
- Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
- Wykształcenie wyższe (mile widziane techniczne lub ekonomiczne)
- Doświadczenie w pracy w placówce bankowej lub na help desk’u będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- Umowę o pracę na zastępstwo na okres ok. 1,5 roku
- Interesującą i odpowiedzialną pracę
- Pakiet socjalny i opiekę medyczną w prywatnej firmie
- Możliwość rozwoju zawodowego i ciągłego podnoszenia kwalifikacji
W formularzu wpisz numer referencyjny.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.