Temat tygodnia
Wywiad z Katarzyną Gądek, Global GBS HR Expert Services Controllerem w ABB Business Services.
Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Deloitte
Data aktualizacji: 2020-02-27
Warszawa, mazowieckie
Konsulting
Data aktualizacji: 2020-02-27
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Kogo szukamy

  • Osoby, która chce zostać full-stack marketerem;
  • Osoby z zapałem i otwartą głową, która chce nauczyć się od grupy pasjonatów jak prowadzić nowoczesny i efektywny marketing B2B w modelu od budowania reputacji, przez relacje aż do generowania  sprzedaży;
  • Osoby, która chce pracować nie tylko z globalnymi markami Deloitte i Deloitte Digital, ale także rozwijać takie inicjatywy, jak : #TechInsights, Digital Shots, HR Lab, Digital Perspectives, Akademia SAM, Human Capital Trends i wiele innych;
  • Osoby, która chce się wciąż uczyć i czuć dumę ze swojej pracy;
  • Studenta/ki 4 lub 5 roku (marketing / reklama / dziennikarstwo);
  • Osoby dyspozycyjnej w tygodniu min. 30 godzin. 
4+
Rok studiów
Polski
Polski
Angielski
Angielski

Inne wymagania

MS Office
MS Office
Facebook
Facebook
LinkedIn
LinkedIn

Twoja przyszła rola

  • Współpraca z zespołem marketingu dla konsultingu, klientami wewnętrznymi oraz marketingiem korporacyjnym (PR, eMarketing);
  • Wsparcie administracyjne i logistyczne członków zespołu;
  • Pomoc przy prowadzeniu działań content marketingowych (artykuły, podcasty, raporty etc.), w tym koordynacja ekspertów, redakcja, promocja;
  • Wsparcie działań digital marketingowych (WWW, marketing automation, webcasty);
  • Działania w social media (wpisy, reklamy, analizy efektywności);
  • Przygotowywanie analiz i researchy marketingowych;
  • Wsparcie działań PR – informacje prasowe, śniadania prasowe, raporty;
  • Organizacja wydarzeń klienckich.

Co oferujemy

  • Płatne praktyki w oparciu o umowę zlecenie;
  • Dofinansowanie do karty MultiSport i darmową siłownię w budynku;
  • Komputer służbowy,
  • Pracę w dynamicznym środowisku, wspierającym rozwój osobisty i zawodowy, 
  • Zgrany zespół, pełen pomysłów, który służy na każdym kroku swoim doświadczeniem i dowcipem.

W trakcie stażu nauczysz się:

  • Planowania działań marketingowych dla B2B;
  • Jak w praktyce korzystać z narzędzi Digital Marketera;
  • Jak tworzyć i realizować strategie marketingowe oraz content marketingowe dla B2B;              
  • Jak mierzyć i analizować efektywność działań marketera;
  • Jak efektywnie planować swój czas.

 

Wellbeing initiatives
Inicjatywy wellbeing
Deloitte Adventure Team
Deloitte Adventure Team
Świeże owoce dostępne w każdej kuchni
Świeże owoce dostępne w każdej kuchni
Team spirit
Duch zespołowy
Możliwość pracy z domu
Możliwość pracy z domu
Kreatywne środowisko pracy
Kreatywne środowisko pracy
Free drinks in the office
Darmowe napoje w biurze
Darmowa wypożyczalnia rowerów
Darmowa wypożyczalnia rowerów
Ludzie z którymi chce się pracować
Ludzie z którymi chce się pracować
Karta Multisport
Karta Multisport

O Deloitte

Deloitte to różnorodność ludzi, doświadczeń, branż i usług, w których je realizujemy - w 150 krajach na świecie. To wyzwania intelektualne, dobry start zawodowy, możliwości ciągłego rozwoju i zebrania cennych życiowych doświadczeń. Musisz zrobić pierwszy krok - postawić kropkę na końcu wysyłanego CV, a potem podpisywanej umowy o pracę. Deloitte to po prostu dobry wybór. I kropka.

O zespole

Zespół jest częścią Działu Marketingu, który wspiera zespoły biznesowe Działu Konsultingu oraz Działu Ryzyka w budowaniu silnej pozycji na rynku. W zespole realizujemy długoterminowe kampanie marketingowe w modelu end-to-end, przy współpracy z klientami wewnętrznymi i zespołami marketingu korporacyjnego.  W codziennej pracy korzystamy z szerokiego wachlarza narzędzi marketingowych, które stale powiększamy.

Poziom stanowiska
Praktykant/stażysta