

Kogo szukamy
- Osoby, która chce zostać full-stack marketerem;
- Osoby z zapałem i otwartą głową, która chce nauczyć się od grupy pasjonatów jak prowadzić nowoczesny i efektywny marketing B2B w modelu od budowania reputacji, przez relacje aż do generowania sprzedaży;
- Osoby, która chce pracować nie tylko z globalnymi markami Deloitte i Deloitte Digital, ale także rozwijać takie inicjatywy, jak : #TechInsights, Digital Shots, HR Lab, Digital Perspectives, Akademia SAM, Human Capital Trends i wiele innych;
- Osoby, która chce się wciąż uczyć i czuć dumę ze swojej pracy;
- Studenta/ki 4 lub 5 roku (marketing / reklama / dziennikarstwo);
- Osoby dyspozycyjnej w tygodniu min. 30 godzin.
Inne wymagania

Twoja przyszła rola
- Współpraca z zespołem marketingu dla konsultingu, klientami wewnętrznymi oraz marketingiem korporacyjnym (PR, eMarketing);
- Wsparcie administracyjne i logistyczne członków zespołu;
- Pomoc przy prowadzeniu działań content marketingowych (artykuły, podcasty, raporty etc.), w tym koordynacja ekspertów, redakcja, promocja;
- Wsparcie działań digital marketingowych (WWW, marketing automation, webcasty);
- Działania w social media (wpisy, reklamy, analizy efektywności);
- Przygotowywanie analiz i researchy marketingowych;
- Wsparcie działań PR – informacje prasowe, śniadania prasowe, raporty;
- Organizacja wydarzeń klienckich.
Co oferujemy
- Płatne praktyki w oparciu o umowę zlecenie;
- Dofinansowanie do karty MultiSport i darmową siłownię w budynku;
- Komputer służbowy,
- Pracę w dynamicznym środowisku, wspierającym rozwój osobisty i zawodowy,
- Zgrany zespół, pełen pomysłów, który służy na każdym kroku swoim doświadczeniem i dowcipem.
W trakcie stażu nauczysz się:
- Planowania działań marketingowych dla B2B;
- Jak w praktyce korzystać z narzędzi Digital Marketera;
- Jak tworzyć i realizować strategie marketingowe oraz content marketingowe dla B2B;
- Jak mierzyć i analizować efektywność działań marketera;
- Jak efektywnie planować swój czas.

O Deloitte
Deloitte to różnorodność ludzi, doświadczeń, branż i usług, w których je realizujemy - w 150 krajach na świecie. To wyzwania intelektualne, dobry start zawodowy, możliwości ciągłego rozwoju i zebrania cennych życiowych doświadczeń. Musisz zrobić pierwszy krok - postawić kropkę na końcu wysyłanego CV, a potem podpisywanej umowy o pracę. Deloitte to po prostu dobry wybór. I kropka.
O zespole
Zespół jest częścią Działu Marketingu, który wspiera zespoły biznesowe Działu Konsultingu oraz Działu Ryzyka w budowaniu silnej pozycji na rynku. W zespole realizujemy długoterminowe kampanie marketingowe w modelu end-to-end, przy współpracy z klientami wewnętrznymi i zespołami marketingu korporacyjnego. W codziennej pracy korzystamy z szerokiego wachlarza narzędzi marketingowych, które stale powiększamy.