Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Shell Business Operations
Data aktualizacji: 2020-02-14
Kraków, małopolskie
Księgowość, BPO/SSC
angielski
Data aktualizacji: 2020-02-14 Aplikuj
Shell Business Operations
Księgowy/a z językiem angielskim
Royal Dutch Shell is a global group of energy and petrochemicals companies, operating in over 80 countries and territories and employing more than 90,000 people. Our core values of Honesty, Integrity and Respect for People define who we are and how we work. Royal Dutch Shell has developed a global network of Shell Business Operations to provide first-class services to Shell companies across the world.

Shell Business Operations (SBO) Krakow sits at the centre of Shell’s global businesses, providing an operational backbone to our essential business functions. Working in a vibrant community with strong values and a supportive culture, an SBO-Krakow job will offer the chance to build a lasting and meaningful career. As one of six Business Service Operations centres, located worldwide, a job in Krakow will give you the chance to interact and work with people across the world, helping to deliver excellent support to business clients and internal stakeholders as well as advanced financial operations.

Księgowy/a z językiem angielskim
Księgowy/a z językiem angielskim
Work location: Kraków

Job description:

Jeżeli jesteś utalentowaną osobą, która sumiennie oraz profesjonalnie podchodzi do pracy, która posiada  doświadczenie w księgowości, a także nie boi się nowych wyzwań, to rola na tym stanowisku pozwoli Ci na szybki rozwój kariery oraz realny wpływ na globalny biznes!  Ze względu na rozwój naszego biura poszukujemy obecnie księgowych, którzy dołączą do różnych działów Shell w Krakowie.

Posiadasz doświadczenie w księgowości? Masz zdolności analityczne? Excel nie stanowi dla Ciebie problemu? Powinieneś rozważyć dołączenie do zespołu światowej klasy księgowych w firmie Shell!

Jako księgowy będziesz odpowiedzialny między innymi za:

  • Wystawianie oraz księgowanie faktur.

  • Rejestrowanie ruchów produktów, rozliczenie zapasów.

  • Proponowanie oraz wprowadzanie usprawnień w procesie.

  • Zapewnienie terminowego i dokładnego przetwarzania danych i raportowania wyników.

  • Zapewnienie zgodnego z procedurami dokumentowania procesu.

  • Aktywne uczestnictwo w pracach zespołu.

 

Mamy nadzieję, że w Twoim CV znajdziemy:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki finansowe).

  • Minimum 1-2 lata doświadczenia w obszarze finansów.

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.

  • Dobra praktyczna znajomość MS Office (w szczególności Excel). 

  • Mile widziana znajomość SAP.

  • Bardzo dobre umiejętności organizacyjne.

  • Wysokie umiejętności analityczne.

  • Zorientowanie na klienta oraz umiejętność pracy z zespole.

  • Umiejętność pracy pod presją czasu.


​Mile widziane osoby z niepełnosprawnością.

Benefits of working at Shell:
  • Meaningful work in a company that is universally respected as a truly global energy leader (one of the world’s biggest companies according to Fortune Global 500)
  • Unique opportunity to fulfill your potential with personal and professional development programs
  • Work in a smart and motivated team within a supportive and inclusive culture with strong values
  • Attractive salary and bonuses
  • Complex medical care and individual life insurance
  • Sports programme & facilities e.g. Multisport Benefits Card, vouchers for free time activities
  • Good atmosphere at work and comfortable working environment: own canteen and a few relax rooms
  • Opportunity to participate in social and community projects

Shell is an Equal Opportunity Employer