
Specjalista ds. Badań Rynkowych
Lokalizacja: Warszawa, mazowieckie
Będziesz:
- prowadzić badania marketingowe na potrzeby firmy
- koordynować projekty badawcze (m.in. zapewniając ich realizację po stronie partnerów zewnętrznych, od pisania briefu do raportowania)
- przygotowywać narzędzia badawcze (we współpracy z agencjami badawczymi)
- prezentować wyniki na spotkaniach wewnętrznych
- współpracować z osobami z różnych zespołów, odkrywając ich potrzeby biznesowe i rekomendując najlepsze rozwiązania badawcze
Wystarczy, że:
- masz wykształcenie wyższe (nauki społeczne, socjologia, psychologia, marketing)
- masz dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- potrafisz odkrywać nieoczywiste zależności i wykorzystywać tę umiejętność w swojej pracy
- umiesz tworzyć raporty z badań
- posługujesz się poprawną polszczyzną
- porozumiewasz się w języku angielskim na poziomie średnio zaawansowanym
- masz poczucie humoru i lubisz ludzi :)