Naszym Klientem jest firma, zajmująca się projektowaniem, produkcją i sprzedażą biżuterii. Aktualnie posiada zakłady produkcyjne w Austrii, Indiach, Tajlandii, Wietnamie, Serbii i Stanach Zjednoczonych, natomiast same jej produkty sprzedawane w ok. 170 krajach.
Opis stanowiska:
- zapewnienie obsługi użytkowników w ramach II linii wsparcia w zakresie CRM,
- rozwiązywanie przypisanych incydentów w ramach SLA,
- wspieranie użytkowników w obsłudze systemu oraz zarządzanie dostępem i uprawnieniami użytkowników,
- inicjowanie działań związanych z zarządzaniem problemami w celu usunięcia przyczyn incydentów,
- obsługa aplikacji - monitorowanie, wsparcie, zarządzanie zmianami i konfiguracją, konserwacja interfejsu,
- współpraca z zespołem programistycznym w ramach rozwoju aplikacji,
- zapewnienie procedur, list kontrolnych i innej dokumentacji,
- analizowanie i poprawianie błędów oprogramowania powstających podczas działania lub testowania.
Wymagania:
- doświadczenie w obszarze Microsoft Dynamics 365,
- znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację i pracę w środowisku międzynarodowym – min. B2,
- doświadczenie w pracy w zakresie wsparcia użytkowników,
- znajomość języka SQL,
- bardzo dobre umiejętności organizacyjne,
- umiejętność rozwiązywania problemów.
Mile widziane:
- znajomość języków C#, JavaScript,
- podstawowy znajomość systemów ERP.
Oferta obejmuje:
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
- prywatną opiekę medyczną,
- ubezpieczenie na życie,
- pracowniczy fundusz socjalny,
- darmowy parking oraz stojaki na rowery,
- możliwość wspólnego udziału w wydarzeniach kulturalnych i sportowych w ramach rozwoju zainteresowań,
- świeże owoce i warzywa w biurze,
- zniżki na lunch (rabaty do 50%),
- nagrody pieniężne za osiągnięcia i zaangażowanie w projekty dodatkowe,
- możliwość udziału w projektach pracowniczych,
- szeroką ofertę szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
- system kafeteryjny,
- możliwość udziału w kursach językowych.