Bank Millennium jest jedną z największych i najbardziej innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce. Mocną pozycję zawdzięczamy wieloletniemu doświadczeniu, zrozumieniu potrzeb Klientów oraz nieustannemu doskonaleniu oferowanych usług.
Obecnie poszukujemy do Banku Millennium Kandydatów gotowych do podjęcia pracy
na stanowisku:
Nr. Ref.: KwF/DJA/WOK
Obowiązki:
- Analizowanie zgłoszonych reklamacji pod kątem przyczyny powstania problemu
- Przygotowywanie propozycji rozpatrzenia reklamacji oraz podejmowanie decyzji reklamacyjnych, w oparciu o zebrane informacje i dokumenty
- Przygotowywanie odpowiedzi na reklamacje Klientów
- Terminowe rozpatrywanie reklamacji
- Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Banku w ramach procesu rozpatrywania i eliminacji przyczyn reklamacji
- Proponowanie inicjatyw eliminujących przyczyny reklamacji
Wymagania:
- Rozwinięte umiejętności w obszarze komunikacji interpersonalnej
- Dobra organizacja pracy i sprawne ustalanie priorytetów
- Inicjatywa i samodzielność w działaniu
- Otwartość na kontakt z Klientem, empatia
- Umiejętność pracy w zespole
- Doświadczenie w kontakcie z Klientami, będzie dodatkowym atutem
- Mile widziana znajomość regulacji i procesów dotyczących produktów bankowych
- Znajomość pakietu MS Office (Excel, PowerPoint)
- Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- Umowę o pracę
- Pakiet socjalny, w tym prywatną opiekę medyczną
- Ciekawą i odpowiedzialną pracę
- Możliwości rozwoju zawodowego i ciągłego podnoszenia kwalifikacji
- Pracę w zgranym zespole
W formularzu wpisz numer referencyjny.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.