Nr. Ref.:
Zadania:
- Zarządzanie procesami kart płatniczych – zdobycie wiedzy, analiza, kontrola i modyfikacja procesów, w szczególności dotyczących sprzedaży i aktywacji klienta Przygotowywanie komunikacji w obszarze kart kredytowych promującej karty w kanałach bankowych a także wewnątrz banku. Popularyzowanie kart wśród pracowników
- Rozwój kart płatniczych - implementacja innowacyjnych usług, funkcjonalności oraz metod płatniczych – branie udziału w projektach wdrożeniowych
- Koordynacja i wprowadzanie zmian w dokumentacji kart płatniczych. Branie aktywnego udziału w procesie akceptacji dokumentacji poprzez kluczowe jednostki banku
- Monitoring kosztów współpracy z partnerami zewnętrznymi. Rozliczanie kosztów oraz kontrola ich poziomu w stosunku do zaplanowanych
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki ekonomia, zarządzanie, bankowość i ubezpieczenia
- Mile widziane doświadczenie w obszarze zarządzania produktami kart płatniczych.
- Wysokie umiejętności interpersonalne
- Zdolność analitycznego myślenia
- Umiejętność negocjacji
- Znajomość języka angielskiego
- Dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PP)
Oferujemy:
- Kreatywną pracę i możliwość wykazania się inicjatywą w realizacji odpowiedzialnych zadań
- Atrakcyjny pakiet socjalny oraz opiekę medyczną
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji w ramach struktur Grupy Finansowej Banku Millennium
W formularzu wpisz numer referencyjny.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.