Nr. Ref.:
Główne zadania
- Przygotowanie analiz biznesowych w zakresie zmian procesów i systemów IT organizacji
- Wspieranie użytkowników biznesowych przy optymalizacji ich procesów biznesowych
- Uczestniczenie w szacowaniu prac programistycznych i testerskich
- Modelowanie procesów oraz funkcjonalności systemów IT
- Definiowanie wymagań biznesowych koniecznych do realizacji założonych celów
- Współpraca z Kierownikami Projektów przy planowaniu i realizacji harmonogramów projektów
- Wsparcie Product Ownerów w utrzymywaniu rejestru produktu oraz zespołów SCRUM w planowaniu sprintów
Wymagania
- Wykształcenie wyższe
- Minimum 5 letnie doświadczenie w analizie biznesowej projektów
- Umiejętność definiowania przypadków użycia
- Znajomość notacji UML lub BPMN
- Swobodne rozumienie technologii IT
- Proaktywne podejście do Klienta wewnętrznego
- Wysoce rozwinięte umiejętności interpersonalne
- Swoboda w porozumiewaniu się językiem angielskim (poziom B2)
- Zorientowanie na cel i jego skuteczną realizację
- Umiejętności komunikowania się i budowania pozytywnych relacji ze współpracownikami na różnych szczeblach organizacji
- Umiejętność efektywnej pracy w zespole
- Duża samodzielność, organizacja własnej pracy i terminowość
Oferujemy
- Interesującą prace w międzynarodowej instytucji finansowej
- Kontakt z nowymi technologiami i rozwiązaniami korporacyjnymi
- Uczestnictwo w zaawansowanych projektach
- Pakiet socjalny
W formularzu wpisz numer referencyjny.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.