Dla naszego Klienta, wiodącej firmy produkcyjnej prowadzącej operacje w ponad 60 krajach, poszukujemy kandydatów, którzy dołączą do nowego, szybko rozwijającego się działu. Firma posiada swoją reputację budowaną na priorytecie innowacji, obecnie rozwija proces świadczenia swoich usług we wrocławskim SSC.
Opis stanowiska:
- rozwiązywanie problemów informatycznych partnerów biznesowych,
- zarządzanie i śledzenie zgłoszeń IT (problemy: z logowaniem, z połączeniem internetowym),
- kontakt telefoniczny i mailowy z klientem francuskojęzycznym,
- przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników końcowych.
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka francuskiego oraz komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- mile widziane wcześniejsze doświadczenie w obsłudze klienta,
- umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
- sumienność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań.
Oferta obejmuje:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych,
- dynamiczną pracę w międzynarodowym środowisku.