Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w międzynarodowej organizacji
- Pełną wyzwań pracę w dynamicznym środowisku
- Możliwości dalszego rozwoju zawodowego
- Pakiet benefitów pozapłacowych
Opis stanowiska
- Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura, dbałość o estetykę biura
- Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji i korespondencji
- Obsługa połączeń telefonicznych
- Przyjmowanie gości, interesantów
- Dbałość o zaopatrzenie biura
- Zapewnienie sprawnego obiegu informacji oraz wsparcie w czynnościach administracyjnych
- Sporządzanie zestawień, raportów w MS Excel
- Przygotowywanie oraz redagowanie pism na potrzeby zarządu
- Dodatkowe działania operacyjne na potrzeby firmy
- Rozliczanie delegacji pracowników
- Obsługa floty, współpraca w zakresie ubezpieczeń samochodowych
- Wystawianie faktur sprzedaży, rejestr oraz archiwizacja dokumentacji, monitorowanie należności i inne czynności administracyjne
Profil kandydata
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (Office Assistant / Office Manager / Administration Specialist - minimum 2 lata
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego - min. B2 (warunek konieczny)
- Praktyczna zaawansowana znajomość MS Office (Excel - warunek konieczny, Word, PowerPoint)
- Dobra znajomość urządzeń biurowych
- Doskonała organizacja pracy
- Umiejętność koordynowania wielu zadań jednocześnie
- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu relacji, pozytywne nastawienie
- Samodzielność i inicjatywa w działaniu, kreatywność
- Elastyczność i zaangażowanie we wdrażaniu nowych rozwiązań