Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Bank Millennium S.A.
Data aktualizacji: 2020-07-14
Warszawa, mazowieckie
Bankowość, Obsługa klienta
angielski
Data aktualizacji: 2020-07-14
REKRUTACJA ZDALNA
W Banku Millennium cenimy różnorodność, bo każdy z nas jest inny i prezentuje swoje, oryginalne
spojrzenie na świat. Dzięki temu tworzymy kompletny, zgrany zespół.
Dołącz do nas i rozwijaj się w jednej z największych i najbardziej innowacyjnych
instytucji finansowych w Polsce, ceniącej najwyższe standardy i doskonałą jakość.
 
Obecnie poszukujemy kandydatów do pracy w Warszawie na stanowisku:
Specjalista w Obszarze Zarządzania Doświadczeniami Klienta
Specjalista w Obszarze Zarządzania Doświadczeniami Klienta
Miejsce pracy: Warszawa, mazowieckie
Nr. Ref.:

Szukamy osoby, która dołączy do zespołu badającego oraz doskonalącego różnorodne obszary doświadczeń Klientów. Jeśli chcesz mieć realny wpływ na wprowadzanie głosu Klienta do biznesu, dołącz do nas.
 

Co przed Tobą:

  • Koordynacja i realizacja projektów badawczych (od opracowania celów badania do przekazania rekomendacji)
  • Projektowanie i samodzielna realizacja badań jakościowych: narzędzi badawczych, dobór metodologii i próby, realizacja wywiadów, analizy wyników
  • Koordynacja projektów realizowanych we współpracy z agencjami badawczymi (ilościowych i jakościowych)
  • Identyfikacja obszarów do poprawy oraz eliminowanie negatywnych doświadczeń Klientów
  • Opracowywanie raportów i rekomendacji, prowadzenie prezentacji wynikowych, facylitacja warsztatów
  • Analiza i projektowanie ścieżek Klienta (Customer Journey Maps)
  • Bliska współpraca z jednostkami biznesowymi Banku oraz wsparcie we wdrażaniu rekomendacji nastawionych na poprawę doświadczeń Klientów
  • Promowanie Klientocentrycznej kultury organizacyjnej
  • Śledzenie trendów konsumenckich, technologicznych i społecznych oraz rekomendowanie na ich bazie zmian w procesach, produktach i usługach

Czekamy na osoby, które wykazują:

  • Doświadczenie w realizacji projektów metodą service design / design thinking
  • Doświadczenie w samodzielnej realizacji badan jakościowych
  • Doświadczenie w prowadzeniu warsztatów
  • Ciekawość świata i poszukiwanie nowych metod doskonalenia doświadczeń Klientów
  • Umiejętność stawiania trafnych pytań badawczych i formułowania hipotez
  • Umiejętność czytelnego i przekonującego prezentowania rekomendacji
  • Doświadczenie w samodzielnej realizacji badań ilościowych będzie dodatkowym atutem
  • Zdolności analityczne oraz umiejętności interpretowania danych
  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: zarządzanie, socjologia, psychologia
  • Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie

Możesz liczyć na:

  • Interesującą i odpowiedzialną pracę w instytucji finansowej zorientowanej na Klienta, od lat będącej liderem satysfakcji Klientów
  • Samodzielne zarządzanie projektami z obszaru Customer Experience
  • Umowę o pracę, normowany czas pracy, prywatną opiekę medyczną
  • Możliwość rozwoju zawodowego i ciągłego podnoszenia kwalifikacji
Aplikuj w ciągu 14 dni od daty emisji ogłoszenia.
W formularzu wpisz numer referencyjny.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.