spojrzenie na świat. Dzięki temu tworzymy kompletny, zgrany zespół.
Dołącz do nas i rozwijaj się w jednej z największych i najbardziej innowacyjnych
instytucji finansowych w Polsce, ceniącej najwyższe standardy i doskonałą jakość.
Nr. Ref.:
Co przed Tobą:
- Koordynacja i realizacja projektów badawczych (od opracowania celów badania do przekazania rekomendacji)
- Projektowanie i samodzielna realizacja badań jakościowych: narzędzi badawczych, dobór metodologii i próby, realizacja wywiadów, analizy wyników
- Koordynacja projektów realizowanych we współpracy z agencjami badawczymi (ilościowych i jakościowych)
- Identyfikacja obszarów do poprawy oraz eliminowanie negatywnych doświadczeń Klientów
- Opracowywanie raportów i rekomendacji, prowadzenie prezentacji wynikowych, facylitacja warsztatów
- Analiza i projektowanie ścieżek Klienta (Customer Journey Maps)
- Bliska współpraca z jednostkami biznesowymi Banku oraz wsparcie we wdrażaniu rekomendacji nastawionych na poprawę doświadczeń Klientów
- Promowanie Klientocentrycznej kultury organizacyjnej
- Śledzenie trendów konsumenckich, technologicznych i społecznych oraz rekomendowanie na ich bazie zmian w procesach, produktach i usługach
Czekamy na osoby, które wykazują:
- Doświadczenie w realizacji projektów metodą service design / design thinking
- Doświadczenie w samodzielnej realizacji badan jakościowych
- Doświadczenie w prowadzeniu warsztatów
- Ciekawość świata i poszukiwanie nowych metod doskonalenia doświadczeń Klientów
- Umiejętność stawiania trafnych pytań badawczych i formułowania hipotez
- Umiejętność czytelnego i przekonującego prezentowania rekomendacji
- Doświadczenie w samodzielnej realizacji badań ilościowych będzie dodatkowym atutem
- Zdolności analityczne oraz umiejętności interpretowania danych
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: zarządzanie, socjologia, psychologia
- Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
Możesz liczyć na:
- Interesującą i odpowiedzialną pracę w instytucji finansowej zorientowanej na Klienta, od lat będącej liderem satysfakcji Klientów
- Samodzielne zarządzanie projektami z obszaru Customer Experience
- Umowę o pracę, normowany czas pracy, prywatną opiekę medyczną
- Możliwość rozwoju zawodowego i ciągłego podnoszenia kwalifikacji
W formularzu wpisz numer referencyjny.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.