Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
mBank S.A.
Data aktualizacji: 2020-09-17
Łódź, łódzkie
Bankowość
Data aktualizacji: 2020-09-17
REKRUTACJA ZDALNA

Od nas dostaniesz:

Kartę
sportową
Dostęp do wewnętrznego rynku pracy Elastyczny czas pracy
Prywatną opiekę medyczną Dostęp do kursów LinkedIn Learning Atrakcyjne lokalizacje miejsca pracy

Zobacz, jak się u nas pracuje!

Chcesz więcej?

mBank ostrzega:
Praca z nami grozi przyjemnością codziennych zadań!
Starszy specjalista ds. monitoringu i jakości zabezpieczeń
miejsce pracy: Łódź, nr referencyjny: AFE/0700720
Do Wydział Monitoringu i Jakości Zabezpieczeń  poszukujemy osoby, która będzie samodzielnie realizować zadania związane z obszarem. Jeśli chcesz rozwijać się w obszarze wyceny zabezpieczeń - dołącz do naszego zespołu i zaaplikuj na ofertę.

 

Na tym stanowisku będziesz miał/a możliwość:

  • monitorowania wartości nieruchomości mieszkalnych i komercyjnych stanowiących zabezpieczenie finansowania udzielonego przez Bank,
  • monitorowania wartości ruchomości stanowiących zabezpieczenie finansowania udzielonego przez Bank,
  • monitorowania jakości posiadanych w portfelu zabezpieczeń,
  • weryfikacji dokumentacji dotyczącej posiadanych zabezpieczeń,
  • weryfikacji danych dotyczących posiadanych zabezpieczeń w systemach bankowych,
  • monitoringu rynku nieruchomości,
  • współpracy z innymi obszarami w zakresie współodpowiedzialności za ryzyko kredytowe banku

 

Szukamy właśnie Ciebie jeśli:

  • posiadasz wyższe wykształcenie preferowane: ekonomiczne, budowlane; studia podyplomowe związane z wyceną nieruchomości).
  • posiadasz minimum 5-letnie doświadczenie w obszarze wyceny nieruchomości mieszkalnych i komercyjnych / ruchomości.
  • masz wiedzę z z zakresu wyceny nieruchomości mieszkalnych i komercyjnych,
  • znasz zakres klasyfikacji i wyceny ruchomości,
  • znasz ekonomiczno – prawne zasady funkcjonowania rynku nieruchomości,
  • wiesz jak dokonać ocenę przedsięwzięć inwestycyjnych,
  • znasz produkty i regulacje bankowe oraz rekomendacje i uchwały nadzoru bankowego
  • dobrze poruszasz się w pakiecie MS Office szczególnie w Excelu; prezentacje w Power Point
  • znasz język angielski na poziomie umożliwiającym konwersację oraz redagowanie tekstów
  • jesteś osobą dobrze organizującą sobie czas pracy i potrafisz sprawnie i samodzielnie podejmować decyzje
  • jesteś graczem zespołowym i chętnie wspierasz zespół w osiąganiu wspólnych sukcesów
  • cechuje Cię otwartość i odwaga w kreowaniu pomysłów optymalizacyjnych.

 

Mile widziane:

  • doświadczenie w instytucji finansowej
  • Licencja Rzeczoznawcy Majątkowego

brzmi ciekawie? nie czekaj aplikuj!

 

Od nas dostaniesz:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • zgrany zespół chętnie dzielący się wiedzą

 

 

 

 

 
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Wymiar godzin
Pełny etat
Poziom stanowiska
Specjalista
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Wymiar godzin
Pełny etat
Poziom stanowiska
Specjalista