Możliwości, jakie na Ciebie czekają:
Praca i rozwój w obszarze administracji szkoleń biznesowych w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, z 25-letnim doświadczeniem.
Twoje główne zadania:
- rejestracja zgłoszeń na szkolenia organizowane w EY Academy of Business
- wystawianie faktur i współpraca z księgowością
- kontrola płatności i windykacja
- przygotowywanie raportów wewnętrznych
- obsługa szkoleń zagranicznych
Potrzebne umiejętności i doświadczenie:
- biegła znajomość języka polskiego
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (praca również z obcokrajowcami)
- znajomość programów Excel i Word
- bardzo dobra organizacja pracy
- zaangażowanie
- umiejętność pracy w zespole i łatwość nawiązywania kontaktów
Kogo szukamy:
- osoby zorganizowanej, skrupulatnej i dokładnej w wykonywaniu powierzonych zadań
Oferujemy:
Jesteśmy globalną firmą doradczą - pomagamy przedsiębiorcom, organizacjom i społecznościom najlepiej wykorzystać swój potencjał.
Realizujemy projekty w zakresie: Audytu, Doradztwa Podatkowego, Transakcyjnego i Biznesowego (w tym IT). Zatrudniamy ponad 240 000 wyjątkowych ludzi w ponad 150 krajach na świecie.
W Polsce jest nas ponad 2800, a pracujemy w: Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu i Wrocławiu. Codziennie tworzymy razem niesamowite rzeczy.
Mamy ludzi, ścieżkę rozwoju i szkolenia, dzięki którym również Ty poradzisz sobie z najbardziej prestiżowymi projektami.
EY jest pracodawcą równych szans, doceniamy różnorodność w zakresie wiedzy i doświadczenia naszych pracowników. EY zapewnia wszystkim kandydatom jednakowe szanse w procesie rekrutacji, niezależnie od płci, wieku, rasy, wyznania, orientacji seksualnej, pochodzenia, niepełnosprawności lub jakiejkolwiek innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.