spojrzenie na świat. Dzięki temu tworzymy kompletny, zgrany zespół.
Dołącz do nas i rozwijaj się w jednej z największych i najbardziej innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce, ceniącej najwyższe standardy i doskonałą jakość.
Obecnie poszukujemy kandydatów do pracy w Warszawie w Departamencie Bankowości Elektronicznej na stanowisku:
Nr. Ref.:
Obowiązki:
- Bezpośrednia pomoc klientom korporacyjnym w zakresie korzystania z bankowości elektronicznej
- Helpdesk dla klientów korporacyjnych korzystających z bankowości elektronicznej
- Wsparcie klientów korporacyjnych w zakresie bezpiecznego korzystania z usług bankowości elektronicznej i produktów powiązanych
- Współpraca z zespołem rozwoju produktów bankowości elektronicznej
Wymagania:
- Komunikatywność
- Umiejętność szybkiego przyswajania nowej wiedzy i wykorzystania jej w praktyce
- Znajomość pakietu MS Office na poziomie pozwalającym swobodne korzystanie
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Doświadczenie w pracy w placówce bankowej lub na help desk’u będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- Umowę o pracę na zastępstwo na okres ok. 1,5 roku
- Interesującą i odpowiedzialną pracę
- Opiekę medyczną w ramach pakietu socjalnego
- Możliwość rozwoju zawodowego i ciągłego podnoszenia kwalifikacji
W formularzu wpisz numer referencyjny.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.