Aplikuj
wróć do listy ofert
Niestety ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Aplikuj
logo

Menadżer propozycji wartości / rozwoju produktów - mLeasing

Rekrutacja zdalna
Warszawa

mBank S.A.

Kierownik/Manager

Duża firma

Specjalizacje oferty

Od nas dostaniesz:

Zatrudnienie
w oparciu o własną działalność gospodarczą
Dostęp do wewnętrznego rynku pracy
Bibliotekę Legimi Dostęp do kursów LinkedIn Learning

Zobacz, jak dbamy o pracowników!

Gotowy na nowe wrażenia?

Praca z nami pozwala codziennie zdobywać nową wiedzę!
Menadżer propozycji wartości / rozwoju produktów - mLeasing
miejsce pracy: Warszawa, nr referencyjny: RKM/007/0121

Twój zakres obowiązków będzie wyglądał następująco:

  • rozwój propozycji wartości mLeasing (usług finansowych, usług dodanych, sprzedaży towarów, metod komunikacji oraz wszystkich powiązanych procesów), projektowanych z perspektywy klienta, w znacznym stopniu opartych o kanały cyfrowe
  • badanie, definiowanie, weryfikacja ścieżek klientowskich i proponowanie zmian w celu poprawy doświadczenia współpracy klienta z mLeasing
  • planowanie i prowadzenie (wewnętrznie lub we współpracy z mBankiem / firmami zewnętrznymi) badań klientów w celu identyfikacji ich potrzeb
  • budowanie i komunikowanie oferty w kontekście konkretnych scenariuszy użycia, inspirowanie organizacji do zmian w działaniu wspierających spójne wartości
  • identyfikacja istotnych cech i rozwiązań (produkty, usługi i procesy) wpływających na doświadczenie klienta poprzez analizę i rozumienie aktualnych rozwiązań spółki i rozwiązań rynkowych,

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe,
  • doświadczenie na stanowiskach związanych z zarzadzaniem produktem / kreowaniem wartości dla klientów / komunikacją marketingową -/doświadczeniem klienta/ projektowaniem rozwiązań klienckich (Serwisów, produktów, usług) w sektorze leasingowym, bankowym lub innych usługach finansowych,
  • umiejętność analizy trendów rynkowych,
  • znajomość pakietu MS office, ze szczególnym uwzględnieniem excel, power point – na poziomie zaawansowanym,
  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • umiejętność prowadzenia spotkań analitycznych i warsztatów,
  • umiejętność prezentacji i przekonywania,
  • pozytywna prokliencka postawa, bardzo dobre umiejętności komunikacji,
  • sumienność, systematyczność, kreatywność i dociekliwość,
  • własna inicjatywa, zespołowość, odporność na stres