Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Bank Millennium S.A.
Data aktualizacji: 2021-02-27
Warszawa, mazowieckie
Bankowość
Data aktualizacji: 2021-02-27 Aplikuj
Bank Millennium S.A.
Specjalista ds. Umów Najmu
REKRUTACJA ZDALNA
Specjalista ds. Umów Najmu
Specjalista ds. Umów Najmu
Miejsce pracy: Warszawa, mazowieckie
Nr. Ref.:

Twój zakres obowiązków

  • Administrowanie portfelem umów najmu, w tym prowadzenie renegocjacji istniejących umów najmu i poszukiwania nowych lokalizacji
  • Sporządzanie raportów i analiz finansowych transakcji (cash flow,ROI)
  • Monitoring bazy danych – kontraktów – w tym opracowywanie raportów, cykliczne sprawdzenie zgodności danych
  • Negocjowanie i opracowywanie treści umów najmu, przy współpracy z działem prawnym, księgowym i podatkowym
  • Optymalizacja kosztów wynajmowanych nieruchomości poprzez skuteczne realizowanie strategii biznesowej w podległym regionie, zgodnie z określonymi celami biznesowymi
  • Koordynowanie procesu zakończenia umów najmu, w tym przygotowanie niezbędnej dokumentacji (protokołów, porozumień, wewnętrznych procedur) oraz monitorowanie drobnych prac remontowo - porządkowych
  • Monitorowanie rynku nieruchomości komercyjnych lokali usługowych i biurowych w wyznaczonym rejonie
  • Kompleksowe koordynowanie procesu transakcji podnajmu niewykorzystanych powierzchni z portfela nieruchomości (marketing, prowadzenie negocjacji z potencjalnymi podnajemcami oraz podpisanie niezbędnych umów)
  • Wsparcie w transakcjach nabycia i zbycia nieruchomości
  • Bieżąca współpraca z kontrahentami/wynajmującymi i wyjaśnianie kwestii spornych, dotyczących zawartych umów najmu
  • Współpraca z innymi działami oraz podmiotami zewnętrznymi (zewnętrznymi doradcami, rzeczoznawcami i pośrednikami w obrocie nieruchomościami) w zakresie związanym z nieruchomościami
  • Realizacja budżetu kosztowego
  • Przygotowywanie analiz, dokumentów wewnętrznych i prezentacji

Nasze wymagania

  • Minimum 3-letnie doświadczenie w administrowaniu portfelem umów najmu
  • Doświadczenie w sporządzaniu analiz finansowych i raportów
  • Doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych na rynku najmu powierzchni usługowych, w tym z centrami handlowymi oraz powierzchni biurowych
  • Umiejętności negocjacyjne, logicznego i analitycznego myślenia
  • Dobra organizacja pracy
  • Znajomość przepisów prawa w zakresie nieruchomości
  • Swobodna obsługa pakietu MS Office (w tym MS Access)
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Gotowość do podróży służbowych na terenie Polski
  • Czynne prawo jazdy kat. B

To oferujemy

  • Umowę o pracę
  • Ciekawą i odpowiedzialną pracę
  • Przyjazną atmosferę pracy
  • Możliwość rozwoju i ciągłego podnoszenia kwalifikacji

Benefity

  • prywatna opieka medyczna
  • ubezpieczenie na życie
  • kawa / herbata
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • dofinansowanie biletów do kina, teatru
  • inicjatywy dobroczynne
Aplikuj w ciągu 14 dni od daty emisji ogłoszenia.
W formularzu wpisz numer referencyjny.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.