Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Bank Millennium S.A.
Data aktualizacji: 2021-03-13
Warszawa, mazowieckie
Bankowość, Konsulting, Obsługa klienta, Marketing
Data aktualizacji: 2021-03-13
REKRUTACJA ZDALNA
Specjalista w Wydziale Rozwoju Klienta
Specjalista w Wydziale Rozwoju Klienta
Miejsce pracy: Warszawa, mazowieckie
Nr. Ref.:

Twój zakres obowiązków

  • Projektowanie, wdrażanie i utrzymywanie procesów marketingu bezpośredniego wspierających aktywację Klienta, jego rozwój i utrzymanie, w tym ustalanie grup docelowych, momentów i kanałów kontaktu
  • Rozwój wielokanałowej spersonalizowanej komunikacji z Klientem na masową skalę
  • Opracowywanie zaawansowanych rozwiązań do zarządzania interakcjami z klientem, w tym zarządzanie w czasie rzeczywisty
  • Opracowywanie planów marketingu bezpośredniego we współpracy z jednostkami biznesowymi i jednostkami realizującymi kampanie, w tym modyfikacja działań i koordynacja wielokanałowa
  • Dobór grup docelowych do kampanii na podstawie cech profilu Klienta, z wykorzystaniem zgromadzonej wiedzy o Kliencie, preferencji klienta, skłonności do zakupu oraz bieżących interakcji Klienta z Bankiem
  • Dobór oferty dostępnej w ramach kampanii dla Klientów we współpracy z jednostkami odpowiedzialnymi za tworzenie i rozwój produktów
  • Wspieranie i doskonalenie procesów sprzedaży i obsługi klienta we wszystkich kanałach kontaktu
  • Projektowanie, testowanie, wdrażanie i optymalizacja kampanii marketingu bezpośredniego we wszystkich kanałach komunikacji
  • Monitorowanie skuteczności prowadzonych działań oraz rekomendacja zmian dla przeprowadzanych akcji

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe; preferowane kierunki ekonomiczne i ścisłe
  • Minimum dwa lata doświadczenia na samodzielnym stanowisku w obszarze zarządzania procesami CRM
  • Doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu procesów biznesowych
  • Doświadczenie w analizie danych biznesowych
  • Umiejętność pracy z dużą ilością różnorodnych informacji
  • Znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel i PowerPoint)
  • Bardzo dobra praktyczna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie – warunek konieczny
  • Doświadczenie we wdrażaniu i/lub wykorzystywaniu środowiska SAS CI Studio będzie dodatkowym atutem
  • Ambicja i determinacja
  • Umiejętności szybkiego uczenia się i chęć podnoszenia swoich kwalifikacji
  • Umiejętność pracy w zespole

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Interesującą i odpowiedzialną pracę
  • Rozwój zawodowy poprzez pracę nad zróżnicowanymi tematycznie zadaniami
  • Dostęp do nowoczesnych technologii i narzędzi
  • Pracę w dynamicznym zespole oraz dobrą atmosferę w pracy
  • Możliwość podejmowania własnych inicjatyw i ich samodzielnego prowadzenia

Benefity

  • prywatna opieka medyczna
  • ubezpieczenie na życie
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • kawa / herbata
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • dofinansowanie biletów do kina, teatru
  • inicjatywy dobroczynne
Aplikuj w ciągu 14 dni od daty emisji ogłoszenia.
W formularzu wpisz numer referencyjny.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.