Technologia w PwC odpowiada na dynamiczne zmiany w otaczającym nas świecie oraz potrzeby naszych klientów. W ramach naszego zespołu wdrażamy u klientów rozwiązania oparte na platformie Salesforce- światowego lidera w obszarze CRM.
Dzięki bliskiej współpracy z Salesforce mamy dostęp do specjalistycznej wiedzy oraz innowacyjnych rozwiązań. Na naszych projektach pracujemy z najnowszymi produktami Salesforce (jak Salesforce Field Service, Salesforce CPQ, Heroku, Einstein Analytics czy Marketing Cloud).
Dołącz do największego zespołu Salesforce w Polsce, rozwijaj się w tej technologii pod okiem naszym ekspertów, skorzystaj z szerokiego programu szkoleń i zmieniaj z nami świat na lepsze!
Salesforce Marketing Automation Architect
Obowiązki:
-
Zbieranie biznesowych, marketingowych oraz technicznych wymagań w celu stworzenia skalowalnego rozwiązania
-
Architektura konfiguracji platformy i jej komponentów, planowanie zarządzania danymi i ich przepływu w celu stworzenia zaawansowanych rozwiązań automatyzacji marketingu
-
Definiowanie standardów i procesów, które usprawniają procesy marketingowe, użycie technologii do polepszenia jakości pracy
-
Definiowanie punktów integracji systemów marketing automation z innymi systemami
-
Definiowanie logicznej architektury rozwiązania oraz wysokopoziomowej fizycznej architektury na podstawie dostępnej infrastruktury
-
Proaktywność w identyfikacji i rozwiązywaniu problemów przepływu danych
-
Świadomość rozwiązań i trendów na rynku (np. jak standardy marketing automation wpływają na wymagania do wydajności systemu), umiejętność zastosowania nowych technologii i praktyk biznesowych w projektach marketing automation
-
Zapewnienie zgodności budowanego rozwiązania ze standardami rynku
-
Ustalenie i walidacja szczegółów wymagań biznesowych oraz ich odzwierciedlenie w architekturze rozwiązania
-
Bliska współpraca z innymi zespołami projektowymi: CRM, data, integracja
Oczekiwania:
-
Minimum 5 lat doświadczenia w pracy w branży IT
-
Minimum 3 lata doświadczenia w pracy z narzędziami Marketing Cloud, innymi platformami SFMC (np. Audience Studio-DMP, Datorama, Interaction Studio, Customer 360 etc.)
-
Dobra znajomość narzędzi MarTech (personalizacja, optymalizacja, rozwiązania DMP)
-
Dobre rozumienie technologii HTML, CSS, Javascript
-
Rozumienie procesów zarządzania kampaniami marketingowymi w obszarach B2B oraz B2C, umiejętność zaplanowania architektury rozwiązań szytych na miarę i integracji
-
Doświadczenie w prowadzeniu projektu Marketing Cloud, który miał na celu zbudowanie zaawansowanych automatyzacji i ścieżek do kampanii marketingowych (projekt z zespołem MC 3+ osoby)
-
Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne - łatwość tłumaczenia koncepcji technicznych osobom nie powiązanym z technologią (w tym w języku angielskim)
-
Dobre rozumienie koncepcji: tworzenie solution design i architektury; relacyjne bazy danych (rozwiązania oparte o SQL); zarządzanie danymi oraz procesy ETL, web analytics
Co Ci oferujemy:
-
Długofalową współpracę
-
Szkolenia techniczne i certyfikacje
-
Kontakt z najnowszymi technologiami i trendami rynku IT
-
Szeroki wachlarz benefitów (m.in. opieka medyczna wraz ze stomatologią, ubezpieczenie, multikafeteria itp.)
-
Możliwość pracy zdalnej
-
Elastyczny czas pracy - w zależności od projektu