Do obszaru Omnichannel, zespołu Krzyśka Paluszyńskiego szukamy osoby, która dołączy do ekipy! Jeżeli lubisz pracę z ludźmi, potrafisz pogodzić rozbieżne interesy i bezstronnie podjąć w krótkim czasie istotne decyzje, nie boisz się brać odpowiedzialności za powierzone zadania, umiesz pracować na liczbach - ta praca jest właśnie dla Ciebie! Zapewniamy ogrom nauki, kontakty z innymi jednostkami i możliwość poznania rożnych procesów w banku.
Wyzwania, które na Ciebie czekają:
- współpraca z IT oraz innymi jednostkami banku w zakresie identyfikacji awarii
- weryfikacja zgłaszanych incydentów zgodnie z procedurami bankowymi
- współpraca z zespołem komunikacji w zakresie przygotowywania komunikacji dla klientów
- przygotowanie raportów, sprawozdań podsumowujących działania zespołu
- opracowywanie oraz aktualizacja procedur
- analiza incydentów pod kątem możliwych optymalizacji w celu zapobiegania im w przyszłości
- usprawnianie pracy zespołu poprzez analizą podejmowanych w trakcie incydentów działań.
Szukamy właśnie Ciebie jeśli:
- znasz na poziomie ogólnym systemy bankowe, produkty i usługi bankowe (co najmniej dwuletnie doświadczenie pracy w banku)
- posiadasz doświadczenie we współpracy z zespołami utrzymania systemów IT (co najmniej dwuletnie doświadczenie)
- potrafisz skutecznie i efektywnie nawiązywać kontakty
- cechuje Cię samodzielność w podejmowaniu decyzji i potrafisz je podejmować
- jesteś odporna/y na stres oraz posiadasz umiejętność pracy w sytuacjach kryzysowych
- cechuje Cię logiczne myślenie, potrafisz wyciągać wnioski na podstawie danych
- lubisz dynamikę i zmienność w codziennych zadaniach
- jesteś dyspozycyjny/a do pracy dyżurowej
brzmi ciekawie? Aplikuj!
Nasza oferta: umowa na czas zastępstwa ok 1,5 roku, dynamiczne środowisko pracy i możliwość poszerzenia wiedzy nt. funkcjonowania procesów w banku.