Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
mBank S.A.
Data aktualizacji: 2021-02-18
Łódź, łódzkie
Bankowość, Konsulting
Data aktualizacji: 2021-02-18
REKRUTACJA ZDALNA

Od nas dostaniesz:

Kartę
sportową
Dostęp do wewnętrznego rynku pracy Elastyczny czas pracy
Prywatną opiekę medyczną Dostęp do kursów LinkedIn Learning Atrakcyjne lokalizacje miejsca pracy

Zobacz, jak się u nas pracuje!

Chcesz więcej?

mBank ostrzega:
Praca z nami grozi przyjemnością codziennych zadań!
Specjalista ds. rozwoju narzędzi cyfrowych dla konsultantów i doradców
miejsce pracy: Łódź, nr referencyjny: AFE/022/0221

Dołącz do wydziału rozwoju narzędzi cyfrowych dla konsultantów i doradców! Nasz zespół kompleksowo rozwija narzędzia sprzedaży i obsługi klienta w kanałach zdalnych na platformie contact center i naziemnej sieci sprzedaży. Pracujemy zwinnie, projektowo uwzględniając potrzeby pracowników i klientów. Zwiększamy efektywność, stabilność pracy oraz jakość obsługi w kanałach. Brzmi ciekawie? Zaaplikuj.

 

W tej roli będziesz:

  • pracować w roli członka zespołu projektowego w wyznaczonych inicjatywach z obszaru rozwoju narzędzi sprzedaży i obsługi klienta wykorzystywanych w codziennej pracy przez konsultanta w contact center oraz w placówkach mBanku przez doradcę
  • wspierać innych członków zespołu w bieżących zadaniach związanych z utrzymaniem systemu, testami trwających wdrożeń
  • współtworzyć dokumentację wymagań biznesowych i funkcjonalnych do dalszego procesowania projektu
  • realizować projekty we współpracy z IT, dostawcami zewnętrznymi, innymi jednostkami w Banku
  • rekomendować nowe inicjatywy wspierające rozwój narzędzi dla Contact Center oraz naziemnej sieci sprzedaży na podstawie spotkań z dostawcami, pracownikami Banku, badań rynku, analiz wewnętrznych i zewnętrznych

Czego potrzebujesz by zacząć z Nami pracę?

  • doświadczenia w pracy projektowej w roli lidera lub członka zespołu projektowego
  • doświadczenia w pracy z klientem w contact center, lub placówce mBanku
  • wiedzy z zakresu prowadzenia projektów metodykami zwinnymi np. SCRUM
  • znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikacje i czytanie dokumentacji
  • szybko się uczysz i chcesz rozwijać kompetencje niezbędne na tym stanowisku
  • jesteś samodzielny/a w działaniu i doprowadzasz sprawy do końca
  • potrafisz współpracować i komunikować się z różnymi osobami

 

Mile widziana:

  • znajomość Jira, MS PowerPoint, Excel

 

Brzmi ciekawie? Zaaplikuj.

 

Co od nas dostaniesz:

  • umowę o prace na czas zastępstwa ok. 7 miesięcy, ciekawe i rozwojowe zadania

 

Na Twoją aplikacje czekamy do końca lutego.

 

Jeśli masz pytania – pytaj - Agata Felczyńska-Fryś odpowiada za proces rekrutacji lub Jarek Ścigała – przyszły Szef :)