Departament klientów strategicznych to obszar współpracy z największymi i międzynarodowymi klientami z rocznymi obrotami w wysokości powyżej 1 mld. Nawiązujemy i rozwijamy relacje z klientami, przedstawiamy dopasowaną ofertę produktową, jesteśmy partnerami w rozmowie o przyszłości finansowej firmy.
Dyrektor Departamentu Klientów Strategicznych raportuje działania do Dyrektora Zarządzającego ds. Bankowości Globalnej i Inwestycyjnej.
Zadania i wyzwania, które dla Ciebie przygotowaliśmy:
- Planowanie i organizacja pracy departamentu: zespół około 40 osobowy, składający się z 4 wydziałów (zespół doradców, analityków, wsparcia) i ekspertów raportujących bezpośrednio do dyrektora
- Zarządzanie podległym zespołem: inspirowanie oraz wspieranie w rozwoju zawodowym, budowanie zaangażowania, satysfakcji, atmosfery dzielenia się wiedzą
- Dbanie o jakościową i efektywną obsługę portfela klientów; budowa i rozwój relacji opartej na partnerstwie, współpracy i zaufaniu
- Zapewnienie realizacji planów sprzedażowych
Masz kompetencje i talenty:
- Posiadasz umiejętności przywódcze, zarządzasz menedżerami: wspierasz, inspirujesz, motywujesz, dzielisz się wiedzą, rozwijasz innych
- Masz bogate doświadczenie pracy z klientem korporacyjnym, znasz potrzeby i wyzwania tego segmentu; masz wiedzę produktową
- Uważasz się za osobę otwartą, potrafisz aktywnie słuchać oraz nawiązywać relacje; jesteś graczem zespołowym, mającym na uwadze wspólnotę celu
- Jesteś zdeterminowany do działania, masz odwagę, aby podejmować decyzje
- Wychodzisz z inicjatywną, myślisz niestandardowo i strategicznie
- Praca pod presją i w zmieniającym się otoczeniu jest dla Ciebie motywująca
- Interesujesz się technologią i innowacjami, szczególnie tymi, które mogą ułatwić pracę i optymalizować procesy
- Komunikujesz się biegle w j. angielskim i ewentualnie w j. niemieckim