W Contact Center mBanku różnimy się wiekiem, zainteresowaniami i wcześniejszymi doświadczeniami zawodowymi, ale łączą nas entuzjazm i chęć do działania. Dzięki tej różnorodności doświadczeń i umiejętności, możemy liczyć na wzajemną pomoc i wsparcie.
Sprawdź, co dla Ciebie przygotowaliśmy!
Dostaniesz od nas:
- umowę o pracę (pierwsza na 6 miesięcy) lub zastępstwo od 1 dnia
- wynagrodzenie podstawowe rosnące na ścieżce rozwoju
- dodatkowe prowizje za realizację celów
- szkolenia wprowadzające, wsparcie mentorów i koordynatora, bazę wiedzy
- ścieżkę awansów i jasno określone cele
- pracę w systemie wielozmianowym i system zgłaszania własnych sugestii do grafiku
- lokalizacje w centrum Łodzi – Kilińskiego/Sterlinga, bliskość przystanków MPK, parking rowerowy
- możliwość dalszego rozwoju w Grupie mBanku
- prywatną opiekę medyczną LuxMed, pakiet sportowy MultiSport, e-booki Nasbi i Legimi, dofinansowanie do wczasów, dofinansowanie do świąt, dodatkowe 2 dni opieki nad dzieckiem, ofertę mBanku dla pracowników, rozwój pasji w Klubach mBanku i wiele innych benefitów
Chcemy powierzyć Ci:
- obsługę klienta w kanałach zdalnych - połączenia telefoniczne (przychodzące), czat
- wspieranie klientów w korzystaniu z naszych produktów, udzielanie pomocy
- oferowanie produktów i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klientów
- budowanie pozytywnych relacji i doświadczeń klientów
Twój niezbędnik:
- doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży, najlepiej telefonicznej
- dodatkowym atutem będzie doświadczenie w bankowości
- minimum średnie wykształcenie
- umiejętność sprawnej obsługi komputera
- chęć do ciągłego zdobywania nowych umiejętności i wiedzy
- komunikatywność, otwartość na potrzeby klientów
- empatyczne podejście i pozytywne nastawienie
Brzmi ciekawie? Nie czekaj - aplikuj!
Co dalej?
- wypełnij formularz rekrutacyjny i dołącz CV
- wrócimy do Ciebie z pierwszą informacją zwrotną
- zaprosimy Cię do wykonania testu rekrutacyjnego online
- porozmawiamy zdalnie
- przekażemy Ci informację zwrotną
Zatrudnienie planujemy od 5 maja.