Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej, działającej w regionie EMEA, poszukujemy kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku Internal Audit Manager. Siedziba firmy mieści się w Krakowie.
Opis stanowiska:
- przygotowywanie i prowadzenie audytu wewnętrznego w międzynarodowej firmie produkcyjnej,
- podróże służbowe w regionie EMEA,
- ocena procesów w przedsiębiorstwie oraz identyfikacja ryzyka,
- prezentowanie wyników bezpośrednio do zarządu oraz rekomendowanie działań usprawniających w badanych obszarach biznesu,
- udział w ciągłym procesie usprawniania systemu zarządzania firmą,
- kontrola nad pracą zespołu audytorów wewnętrznych,
- przygotowywanie raportów z przeprowadzonych audytów wraz z rekomendacjami oraz monitorowanie wdrożenia proponowanych zmian.
Wymagania:
- min. 5 lat doświadczenia w obszarze audytu wewnętrznego / zewnętrznego, mile widziane doświadczenie w BIG4,
- wykształcenie kierunkowe z obszaru finansów / rachunkowości / audytu,
- dodatkowym atutem będą certyfikaty ACCA, CIA, CFA,
- zdolności zarządzania oraz odpowiedzialność za rozwój zespołu,
- otwartość na pracę z ludźmi z wielu krajów i kultur,
- gotowość do odbywania podróży służbowych (do 20%),
- dobra znajomość języka angielskiego (min. B2), znajomość innych języków obcych będzie dodatkowym atutem.
Oferta obejmuje:
- możliwość rozwoju w renomowanej międzynarodowej firmie,
- pakiet benefitów obejmujący prywatną opiekę medyczną, Multisport etc.,
- stabilne zatrudnienie w firmie o mocnej pozycji na rynku,
- możliwość otrzymania samochodu służbowego,
- współtworzenie departamentu audytu i standardów procesowych.