Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2021-06-06
Rendering Engineer
Nr ref. 192345/7094
Aplikuj
Cała Polska
IT
Data aktualizacji: 2021-06-06 Aplikuj
Goldman Recruitment
Rendering Engineer
REKRUTACJA ZDALNA
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla jednego z naszych Klientów, dostawcy usług w branży gamingowej, poszukujemy kandydatów na stanowisko  


Rendering Engineer
Rendering Engineer
Miejsce pracy:
Nr ref. 192345/7094

Opis stanowiska:
  • dostarczanie rozwiązań, które spełniają wymagania projektowe i techniczne gry,
  • projektowanie, rozwój, utrzymanie, wdrażanie i testowanie rozwiązań,
  • opracowanie podstawowych funkcji renderingu, komponentów silnika oraz narzędzi,
  • praca w zwinnym zespole projektowym,
  • przestrzeganie standardów kodowania i pomoc we wdrażaniu dobrych praktyk programowania w zespole,
  • prowadzenie dokumentacji technicznej,
  • optymalizacja kodu i danych pod kątem wykorzystania pamięci i wydajności zgodnie z wymaganiami,
  • śledzenie dostępnych na rynku rozwiązań, zainteresowanie nowinkami i poszukiwanie sposobu ich wykorzystania w pracy.
Wymagania:
  • co najmniej 3 lata doświadczenia w programowaniu w C++,
  • doświadczenie w pracy co najmniej na jednej z platform: PC, konsola (Xbox, PS, Wii), Mac, iOS, Android,
  • wiedza z obszarów: renderingu w czasie rzeczywistym, animacji i/lub innych powiązanych dziedzin,
  • dobra znajomość interfejsu API grafiki 3D (Direct3D, OpenGL lub odpowiednik dla konsoli),
  • znajomość CPU, GPU i architektury pamięci,
  • bardzo dobre umiejętności matematyczne,
  • umiejętność rozwiązywania problemów,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2).

 

Mile widziane:

  • znajomość programowania wielowątkowego, zasad synchronizacji i renderowania wielowątkowego;
  • doświadczenie z niskopoziomowymi interfejsami API do renderowania (Direct3D 12, Vulkan, Metal lub odpowiednik dla konsoli),
  • wyższe wykształcenie na kierunkach informatycznych lub pokrewnych.
Oferta obejmuje:
  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę lub umowy B2B,
  • elastyczne godziny pracy,
  • możliwość pracy w nowoczesnym biurze w Warszawie lub Gdańsku, lub całkowicie zdalnie,
  • dofinansowanie karty Multisport,
  • prywatna opieka medyczna,
  • zajęcia z języka angielskiego lub japońskiego,
  • świeże owoce i pyszna kawa,
  • praca w doświadczonym zespole,
  • zaangażowanie w rozwój ciekawych projektów,
  • dynamiczne środowisko pracy (przy jednoczesnym braku crunchy).