Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Bank Millennium S.A.
Data aktualizacji: 2021-05-06
Warszawa, mazowieckie
Bankowość
Data aktualizacji: 2021-05-06
REKRUTACJA ZDALNA

W Banku Millennium cenimy różnorodność, bo każdy z nas jest inny i prezentuje swoje, oryginalne spojrzenie na świat. Dzięki temu tworzymy kompletny, zgrany zespół.

Dołącz do nas i rozwijaj się w jednej z największych i najbardziej innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce, ceniącej najwyższe standardy i doskonałą jakość.

Ekspert ds. Rozwoju Segmentu Mikrofirm
Ekspert ds. Rozwoju Segmentu Mikrofirm
Miejsce pracy: Warszawa, mazowieckie
Nr. Ref.:

Twój zakres obowiązków

  • Prowadzenie projektów w zakresie rozwoju produktów i usług dla mikroprzedsiębiorców, w tym tworzenie ofert specjalnych i wdrażanie nowych rozwiązań w zakresie marketingu
  • Analiza rynku i konkurencji w zakresie produktów i usług dodanych dla mikroprzedsiębiorstw
  • Wsparcie i aktywizacja sprzedaży produktów dla mikroprzedsiębiorstw w sieci oddziałów własnych, franczyzie oraz w kanałach elektronicznych
  • Przygotowywanie oferty produktowej i usług dodanych Banku dla segmentu mikroprzedsiębiorców (rachunki, kredyty obrotowe, rozwiązania wspierające prowadzenie firmy)
  • Wdrażanie do sprzedaży oferty produktowej dla segmentu mikroprzedsiębiorców w sieci placówek Banku oraz w kanałach alternatywnych (m.in. telemarketing, Internet, partnerzy) – przygotowywanie materiałów szkoleniowych, prowadzenie szkoleń oraz tworzenie materiałów marketingowych i promocyjnych
  • Inicjowanie działań i udział w projektach związanych z automatyzacją procesów.
  • Monitorowanie realizacji celów w obszarze segmentu mikroprzedsiębiorców

Nasze wymagania

  • Min 4 letnie, poparte sukcesami doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w banku lub innej instytucji bezpośrednio współpracującej z mikroprzedsiębiorcami
  • Umiejętność prowadzenia projektów w obszarze mikroprzedsiębiorstw
  • Bardzo dobra znajomość rynku produktów i rozwiązań dla mikroprzedsiębiorców
  • Bardzo dobra znajomość procesu tworzenia, promocji i sprzedaży produktów dla mikroprzedsiębiorców oraz narzędzi go wspomagających
  • Bardzo dobra praktyczna znajomość MS PowerPoint, MS Excel, MS Access,
  • Bardzo dobra praktyczna znajomość języka angielskiego
  • Umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne, współpracy w zespole
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość zagadnień i doświadczenie w obszarze AML.

To oferujemy

  • Umowę o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Rozwój zawodowy poprzez pracę nad zróżnicowanymi tematycznie projektami realizowanymi w segmencie Klientów Mikrobiznes
  • Interesującą i odpowiedzialną pracę w dynamicznym otoczeniu biznesowym w międzynarodowej instytucji finansowej
  • Realny wpływ na cele, organizację i efektywność w segmencie Klientów Mikrobiznes
  • Dobrą atmosferę w zespole nastawionym na współpracę i dzielenie się wiedzą

Benefity

  • prywatna opieka medyczna
  • ubezpieczenie na życie
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • preferencyjne pożyczki
  • kawa / herbata
  • strefa relaksu
  • inicjatywy dobroczynne
Aplikuj w ciągu 14 dni od daty emisji ogłoszenia.
W formularzu wpisz numer referencyjny.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.