Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
BNP Paribas Bank Polska
Data aktualizacji: 2021-06-07
Warszawa, mazowieckie
Bankowość, Konsulting, Obsługa klienta
Data aktualizacji: 2021-06-07

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

BNP PARIBAS Bank zmieniającego się świata
Specjalista ds. Zarządzania Doświadczeniami Klienta
miejsce pracy: Warszawa
Nasz charakter

BNP Paribas to bank zmieniającego się świata i jeden z największych banków w Polsce. Oprócz szeregu produktów finansowych oferujemy Ci także pracę. Wiemy, jak rozwijać Twoją karierę. Mamy szereg benefitów, które pozwolą pracować Ci w przyjaznym środowisku. Słuchamy, to jedna z naszych najważniejszych cech. Chcesz i lubisz zmieniać? Dołącz do nas.

Twój charakter

  • doświadczenie w prowadzeniu projektów;
  • znajomość tematyki i terminologii zarządzania projektami (mile widziane: certyfikaty Prince2 lub PMI, Agile);
  • wiedza z zakresu zasad zarządzania jakością obsługi Klienta oraz badań satysfakcji;
  • znajomość koncepcji „Customer Experience";
  • dobra znajomość j. angielskiego;
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
  • rozwinięte umiejętności analityczne,
  • umiejętność pracy z dużą ilością danych,
  • otwartość, kreatywność oraz samodzielność,
  • nastawienie na osiągnięcie celu,
  • wykształcenie wyższe.

Charakter
Twojej pracy
  • opracowanie i wdrażanie strategii obsługi Klientów korzystając z dostępnych analiz i badań satysfakcji;
  • wspieranie jednostek operacyjnych w zakresie planowania inicjatyw pro-klienckich, na podstawie analizy zebranego „głosu Klienta";
  • prowadzenie projektów pro-klienckich (PMO) oraz uczestniczenie w wybranych projektach;
  • analizę rynku oraz wdrażanie i monitorowanie zmian w procesach i standardach obsługi Klienta;
  • rekomendowanie oraz monitorowanie rozwiązań wpływających pozytywnie na budowę zadowolenia Klientów z usług i produktów Banku;
  • rekomendowanie działań rozwojowych dla pracowników w zakresie poprawy jakości obsługi Klientów;
  • tworzenie kultury orientacji na Klienta uwzględniając multikanałowość i strategię Customer Experience;
  • tworzenie i zarządzanie komunikacją wewnętrzną w zakresie budowy organizacji zorientowanej na Klienta.
Masz jak w Banku
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na zastępstwo;
  • wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonego; 
  • możliwość pracy zdalnej;
  • realny wpływ na strategię i wyniki realizowanych projektów.

I jeszcze kilka słów o plusach pracy z nami – bo jest tego naprawdę sporo:

KAFETERIA MY BENEFIT
To TWÓJ czas wolny. Decyduj, jak chcesz go wykorzystać. Jest co robić.
KARTA MULTISPORT
Nie trzymaj jej bezczynnie w portfelu. Bierz bliskich i spędzaj czas aktywnie.
UPOMINKI DLA DZIECI Z OKAZJI DNIA DZIECKA
Pamiętasz o Dniu Dziecka? My zawsze.
UBEZPIECZENIE NA ŻYCIE I NNW
Twoi bliscy są częścią naszej rodziny. Zadbajmy o nich.
ZNIŻKI W BNP PARIBAS
Korzystaj, bo jesteś u siebie.
PRACUJ Z CHARAKTEREM
Poziom stanowiska
Specjalista
Poziom stanowiska
Specjalista