Aplikuj
wróć do listy ofert
Niestety ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Aplikuj
logo

Specjalista ds. Zarządzania Doświadczeniami Klienta

Specjalista

Duża firma

Specjalizacje oferty
BNP PARIBAS Bank zmieniającego się świata
Specjalista ds. Zarządzania Doświadczeniami Klienta
miejsce pracy: Warszawa
Nasz charakter

BNP Paribas to bank zmieniającego się świata i jeden z największych banków w Polsce. Oprócz szeregu produktów finansowych oferujemy Ci także pracę. Wiemy, jak rozwijać Twoją karierę. Mamy szereg benefitów, które pozwolą pracować Ci w przyjaznym środowisku. Słuchamy, to jedna z naszych najważniejszych cech. Chcesz i lubisz zmieniać? Dołącz do nas.

Twój charakter

  • doświadczenie w prowadzeniu projektów;
  • znajomość tematyki i terminologii zarządzania projektami (mile widziane: certyfikaty Prince2 lub PMI, Agile);
  • wiedza z zakresu zasad zarządzania jakością obsługi Klienta oraz badań satysfakcji;
  • znajomość koncepcji „Customer Experience";
  • dobra znajomość j. angielskiego;
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
  • rozwinięte umiejętności analityczne,
  • umiejętność pracy z dużą ilością danych,
  • otwartość, kreatywność oraz samodzielność,
  • nastawienie na osiągnięcie celu,
  • wykształcenie wyższe.

Charakter
Twojej pracy
  • opracowanie i wdrażanie strategii obsługi Klientów korzystając z dostępnych analiz i badań satysfakcji;
  • wspieranie jednostek operacyjnych w zakresie planowania inicjatyw pro-klienckich, na podstawie analizy zebranego „głosu Klienta";
  • prowadzenie projektów pro-klienckich (PMO) oraz uczestniczenie w wybranych projektach;
  • analizę rynku oraz wdrażanie i monitorowanie zmian w procesach i standardach obsługi Klienta;
  • rekomendowanie oraz monitorowanie rozwiązań wpływających pozytywnie na budowę zadowolenia Klientów z usług i produktów Banku;
  • rekomendowanie działań rozwojowych dla pracowników w zakresie poprawy jakości obsługi Klientów;
  • tworzenie kultury orientacji na Klienta uwzględniając multikanałowość i strategię Customer Experience;
  • tworzenie i zarządzanie komunikacją wewnętrzną w zakresie budowy organizacji zorientowanej na Klienta.
Masz jak w Banku
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na zastępstwo;
  • wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonego; 
  • możliwość pracy zdalnej;
  • realny wpływ na strategię i wyniki realizowanych projektów.

I jeszcze kilka słów o plusach pracy z nami – bo jest tego naprawdę sporo:

KAFETERIA MY BENEFIT
To TWÓJ czas wolny. Decyduj, jak chcesz go wykorzystać. Jest co robić.
KARTA MULTISPORT
Nie trzymaj jej bezczynnie w portfelu. Bierz bliskich i spędzaj czas aktywnie.
UPOMINKI DLA DZIECI Z OKAZJI DNIA DZIECKA
Pamiętasz o Dniu Dziecka? My zawsze.
UBEZPIECZENIE NA ŻYCIE I NNW
Twoi bliscy są częścią naszej rodziny. Zadbajmy o nich.
ZNIŻKI W BNP PARIBAS
Korzystaj, bo jesteś u siebie.
PRACUJ Z CHARAKTEREM

BNP Paribas Bank Polska

Przejdź do profilu pracodawcy