W jednej ze spółek Grupy mBank - mLeasing Sp. z o. o - rozwijamy komórkę contact center - infolinię dla połączeń przychodzących. Nasi Konsultanci będą wspierać Klientów biznesowych, służyć im radą i budować relacje przez takie platformy, jak voice, mail czy czat.
Jakie czekają na Ciebie wyzwania?
- obsługa Klienta biznesowego
- identyfikacja i pomoc w rozwiązywaniu problemów Klienta
Czego potrzebujesz, aby zacząć?
- minimum roczne doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
- umiejętność obsługi komputera, pakietu MC Office
- komunikatywność i otwartość do rozmowy z klientem
- chęć do zdobycia nowych kompetencji
- minimum średnie wykształcenie
Przygotowaliśmy dla Ciebie:
- zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
- szkolenie wstępne
- stawka godzinowa
- godziny pracy dostosowane do kalendarza Twoich zajęć i pasji
- dostęp do wewnętrznego rynku pracy
Wyślij swoje CV i zgarnij super pracę!