
BNP Paribas to bank zmieniającego się świata i jeden z największych banków w Polsce. Oprócz szeregu produktów finansowych oferujemy Ci także pracę. Wiemy, jak rozwijać Twoją karierę. Mamy szereg benefitów, które pozwolą pracować Ci w przyjaznym środowisku. Słuchamy, to jedna z naszych najważniejszych cech. Chcesz i lubisz zmieniać? Dołącz do nas.
- 5 lat doświadczenia w sektorze bankowym lub instytucji finansowej w obszarze zarządzania kartami kredytowymi;
- umiejętność analitycznego myślenia, umiejętności organizacyjne, biegła znajomość MS Office, samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność;
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (wymagany udział, prowadzenie spotkań, przygotowanie materiałów w języku angielskim).
Twojej pracy
- zarządzanie pełnym cyklem życia karty kredytowej, od strategicznych planów wdrożenia i rozwoju poprzez codzienne nadzorowanie funkcjonowania produktu, aż po jego wycofanie z oferty;
- zarządzanie portfelem kart kredytowych poprzez opracowanie i wdrażanie działań zwiększających dochodowość produktu (zwiększające transakcyjność, utylizację limitów, wykorzystywanie cech i usług produktu);
- bieżące monitorowanie wyników finansowych na portfelu karty kredytowych oraz nadzór jakościowy nad przeprowadzanymi działaniami;
- śledzenie i analizowanie trendów rynkowych oraz identyfikowanie możliwości biznesowych rozwoju kart kredytowych, opracowywanie i wdrażanie nowych ofert, usług związanych z produktem;
- współpraca z obszarem IT oraz z pozostałymi jednostkami w celu wypracowania optymalnych rozwiązań procesowych i systemowych;
- współpraca z interesariuszami wewnętrznymi i zewnętrznymi w zakresie tworzenia, wdrażania i rozwoju produktu oraz pobudzania działań sprzedażowych min. CRM, Marketing, Sprzedaż, Operacje;
- udział w projektach, zgłaszanie i wdrażanie inicjatyw mających na celu poprawę istniejących procesów dotyczących kart kredytowych;
- tworzenie, wdrażanie, zarządzanie wewnętrznymi regulacjami bankowymi (dokumentacja kredytowa, opisy procesów, regulaminy itd.) zgodnie ze standardami w zakresie sprzedaży i obsługi kart kredytowych;
- wsparcie w odpowiedziach na zapytania reklamacyjne.
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonych;
- możliwość rozwoju kariery na ścieżce eksperckiej lub menedżerskiej w różnych obszarach Banku;
- realny wpływ na strategię i wyniki realizowanych projektów.
I jeszcze kilka słów o plusach pracy z nami – bo jest tego naprawdę sporo:



