Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
mBank S.A.
Data aktualizacji: 2021-06-09
Łódź, łódzkie
Bankowość, Marketing
Data aktualizacji: 2021-06-09 Aplikuj
REKRUTACJA ZDALNA

Od nas dostaniesz:

Kartę
sportową
Dostęp do wewnętrznego rynku pracy Elastyczny czas pracy
Prywatną opiekę medyczną Dostęp do kursów LinkedIn Learning Atrakcyjne lokalizacje miejsca pracy

Zobacz, jak się u nas pracuje!

Chcesz więcej?

mBank ostrzega:
Praca z nami grozi przyjemnością codziennych zadań!
Specjalista/Starszy Specjalista ds. analityki marketingowej
miejsce pracy: Łódź, nr referencyjny: AFE/077/0521

Do zespołu Departamentu Marketingu poszukujemy analityka marketingowego.

Jesteśmy zespołem analitycznym, który przygotowuje różne analizy i raporty oceniające efektywność działań marketingowych. Wspieramy zespół marketingowy we wszelkich zadaniach analitycznych.

 

Zadania, które dla Ciebie przygotowaliśmy:

  • prowadzenie analiz efektywności marketingowej i rekomendowanie kierunków działań,
  • wyciąganie wniosków na podstawie analiz danych pochodzących z wielu źródeł, poszukiwanie wartościowych informacji w dużych zbiorach danych,
  • udział w zaawansowanych projektach analitycznych mających na celu ocenę efektywności działań marketingowych,
  • przygotowywanie ekonometrycznych modeli oceniających efektywność działań marketingowych,
  • współpraca z zespołami marketingowymi, agencjami mediowymi, liniami biznesowymi i firmami analitycznymi w zakresie optymalizacji działań marketingowych,
  • przygotowywanie raportów i dashboardów,
  • prezentowanie wyników i wniosków interesariuszom,
  • analizy konkurencji i benchmarki rynkowe,
  • monitoring social mediów oraz działań z influencerami.

Masz to COŚ?

  • wykształcenie w zakresie ekonometrii, statystyki, matematyki lub innych obszarów ilościowych,
  • zamiłowanie do pracy z dużą ilością danych,
  • znajomość technik statystycznej analizy danych,
  • pracujesz swobodnie z aplikacjami MS Office, w szczególności Excelem na poziomie zaawansowanym i PowerPointa na poziomie średniozaawansowanym,
  • cechują Cię rozwinięte umiejętności analityczne, łączenia faktów, szybkiego wyciągania wniosków,
  • masz doświadczenie w całościowym prowadzeniu procesu analitycznego (zbieranie wymagań, przygotowanie danych, analiza wyników i ich prezentacja)
  • umiesz przygotowywać prezentacje i ciekawie przedstawiać je przed odbiorcami,
  • jesteś dokładny/a, dobrze zorganizowany/a,
  • potrafisz pracować w warunkach niepewności,
  • komunikujesz się swobodnie w j. angielskim (poziom min. B2),
  • lubisz i chętnie uczysz się nowych rzeczy,
  • potrafisz w prosty sposób przekazywać informacje i dzielić się swoją wiedzą,

mile widziane:

  • doświadczenie w obszarze modelowania marketingu mix 
  • doświadczenie w obszarze marketingu i planowania mediów,
  • znajomość takich narzędzi jak Power BI, SQL, Gretl czy R.

 

Co dalej? Mamy dla Ciebie krótki, w pełni zdalny proces rekrutacji:

  • wyślij do Nas CV – daj Nam znać, że jesteś zainteresowany/a współpracą z Nami
  • zapoznamy się z Twoim CV i formularzem rekrutacyjnym
  • jeśli nasze wzajemne oczekiwania będą spójne, zaprosimy Cię na online spotkanie rekrutacyjne z rekruterem oraz menedżerem zespołu
  • postaramy się z naszą decyzją wrócić do Ciebie jak najszybciej, w ciągu kilku dni po rozmowie przekażemy Ci informację zwrotną i zaprosimy do badania candidate experience

Nasza propozycja to zatrudnienie w oparciu o umowę o zastępstwo, na okres około 1,5 roku.

Aby przesłać CV, kliknij „Aplikuj”. Poznamy się bliżej na spotkaniu!

 

Masz pytanie odnośnie tej rekrutacji? Napisz lub zadzwoń do nas:

  • Łukasz Pyfel z DMD
  • Agata Felczyńska - Fryś z DHR