Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
BNP Paribas Bank Polska
Data aktualizacji: 2021-06-10
Warszawa, mazowieckie
Bankowość, Obsługa klienta, Sprzedaż
Data aktualizacji: 2021-06-10 Aplikuj
BNP PARIBAS Bank zmieniającego się świata
Specjalista ds. Obsługi Klientów Korporacyjnych
miejsce pracy: Warszawa
Nasz charakter

BNP Paribas to bank zmieniającego się świata i jeden z największych banków w Polsce. Oprócz szeregu produktów finansowych oferujemy Ci także pracę. Wiemy, jak rozwijać Twoją karierę. Mamy szereg benefitów, które pozwolą pracować Ci w przyjaznym środowisku. Słuchamy, to jedna z naszych najważniejszych cech. Chcesz i lubisz zmieniać? Dołącz do nas.

Twój charakter

  • wykształcenie średnie (mile widziane wyższe);
  • 2 lata doświadczenie na stanowisku operacyjnym lub w obsłudze Klientów bankowych;
  • dobra znajomość pakietu Ms. Office;
  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • łatwość nawiązywania kontaktów oraz umiejętność pracy pod presją czasu;
  • doświadczenie w obsłudze klientów międzynarodowych/grup kapitałowych.

Charakter
Twojej pracy
  • po sprzedażowa telefoniczna i mailowa obsługa klientów korporacyjnych w zakresie kompleksowej obsługi rachunku bankowego i produktów bankowych;
  • rozwiązywanie spraw zgłoszonych przez klientów w formie pism, maili, poprzez bankowość elektroniczną oraz telefonicznie;
  • zapewnienie wsparcia pierwszej linii bankowości elektronicznej;
  • wyjaśnianie statusów płatności krajowych i zagranicznych;
  • weryfikacja poprawności pobranych opłat bankowych;
  • przygotowywanie pisemnych odpowiedzi na zapytania Klientów;
  • obsługa portfela klientów międzynarodowych.
Masz jak w Banku
  • wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonych; 
  • zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie;
  • możliwość rozwoju kariery na ścieżce eksperckiej lub menedżerskiej w różnych obszarach Banku;
  • otwartą, opartą na współpracy kulturę organizacyjną.