


Specjalista ds. Obsługi Klientów Korporacyjnych
miejsce pracy: Warszawa
Nasz charakter
BNP Paribas to bank zmieniającego się świata i jeden z największych banków w Polsce. Oprócz szeregu produktów finansowych oferujemy Ci także pracę. Wiemy, jak rozwijać Twoją karierę. Mamy szereg benefitów, które pozwolą pracować Ci w przyjaznym środowisku. Słuchamy, to jedna z naszych najważniejszych cech. Chcesz i lubisz zmieniać? Dołącz do nas.
Twój charakter
- wykształcenie średnie (mile widziane wyższe);
- 2 lata doświadczenie na stanowisku operacyjnym lub w obsłudze Klientów bankowych;
- dobra znajomość pakietu Ms. Office;
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- łatwość nawiązywania kontaktów oraz umiejętność pracy pod presją czasu;
- doświadczenie w obsłudze klientów międzynarodowych/grup kapitałowych.
Charakter
Twojej pracy
Twojej pracy
- po sprzedażowa telefoniczna i mailowa obsługa klientów korporacyjnych w zakresie kompleksowej obsługi rachunku bankowego i produktów bankowych;
- rozwiązywanie spraw zgłoszonych przez klientów w formie pism, maili, poprzez bankowość elektroniczną oraz telefonicznie;
- zapewnienie wsparcia pierwszej linii bankowości elektronicznej;
- wyjaśnianie statusów płatności krajowych i zagranicznych;
- weryfikacja poprawności pobranych opłat bankowych;
- przygotowywanie pisemnych odpowiedzi na zapytania Klientów;
- obsługa portfela klientów międzynarodowych.
Masz jak w Banku
- wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonych;
- zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie;
- możliwość rozwoju kariery na ścieżce eksperckiej lub menedżerskiej w różnych obszarach Banku;
- otwartą, opartą na współpracy kulturę organizacyjną.