
Stażysta ds. Reklamacji
Warszawa
Czy marzysz o pracy w firmie, której działalności przyświeca ważny cel? W firmie, która ceni różnorodność i motywuje swoich pracowników do innowacji i dawania z siebie tego, co najlepsze?
Szukamy osoby na stanowisko Stażysty ds. Reklamacji w Dziale Realizacji i Serwisów w Warszawie, odpowiedzialnego za wsparcie zespołu w zakresie rozpatrywania reklamacji klientów.

Twój zakres obowiązków:
- Wspracie w zakresie rozpatrywania reklamacji klientów
- Stały kontakt z klientem
- Rejestracja zgłoszeń w bazie
- Kontakt z działem tecznicznym w zakresie uznania reklamacji klienta
Doświadczenie i umiejętności, których szukamy:
- Mile widziane doświadczeni w pracy administracyjno-biurowej
- Mile widziana znajomość programów: bFo (BridgeFrontOffice), SAP
- Podstawowa znajomość pakietu MS Office
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Dokładność, sumienność, terminowość
- Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
- Radzenie sobie ze stresem, umiejętność rozmowy z trudnym klientem
Jeśli interesuje Cię:
- Płatny staż w oparciu o umowę-zlecenie
- Elastyczny grafik wspomagający godzenie pracy z obowiązkami na uczelni
- Ciekawa praca w firmie mającej znaczący udział w rynku, z możliwościami uczestnictwa w różnych projektach (dobroczynnych, CSR, well-being)
- Buddy, mentor i szkolenia onboardingowe które pomogą Ci odnaleźć się w organizacji
- Możliwość rozwoju zawodowego
... Nie wahaj się i wyślij CV już dziś.
Benefits we offer:
Social
Fund
Fund
Life
Insurance
Insurance
Medical
care
care
Yearly
bonus
bonus
Christmas
bonus and
recognition
awards
bonus and
recognition
awards
At Schneider Electric, we believe access to energy and digital is a basic human right. We empower all to do more with less, ensuring Life Is On everywhere, for everyone, at every moment. We provide energy and automation digital solutions for efficiency and sustainability.
