Czy marzysz o pracy w firmie, której działalności przyświeca ważny cel? W firmie, która ceni różnorodność i motywuje swoich pracowników do innowacji i dawania z siebie tego, co najlepsze?
Szukamy osoby na stanowisko Stażysty ds. Reklamacji w Dziale Realizacji i Serwisów w Warszawie, odpowiedzialnego za wsparcie zespołu w zakresie rozpatrywania reklamacji klientów.
Twój zakres obowiązków:
- Wspracie w zakresie rozpatrywania reklamacji klientów
- Stały kontakt z klientem
- Rejestracja zgłoszeń w bazie
- Kontakt z działem tecznicznym w zakresie uznania reklamacji klienta
Doświadczenie i umiejętności, których szukamy:
- Mile widziane doświadczeni w pracy administracyjno-biurowej
- Mile widziana znajomość programów: bFo (BridgeFrontOffice), SAP
- Podstawowa znajomość pakietu MS Office
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Dokładność, sumienność, terminowość
- Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
- Radzenie sobie ze stresem, umiejętność rozmowy z trudnym klientem
Jeśli interesuje Cię:
- Płatny staż w oparciu o umowę-zlecenie
- Elastyczny grafik wspomagający godzenie pracy z obowiązkami na uczelni
- Ciekawa praca w firmie mającej znaczący udział w rynku, z możliwościami uczestnictwa w różnych projektach (dobroczynnych, CSR, well-being)
- Buddy, mentor i szkolenia onboardingowe które pomogą Ci odnaleźć się w organizacji
- Możliwość rozwoju zawodowego
... Nie wahaj się i wyślij CV już dziś.
Benefits we offer:
Fund
Insurance
care
bonus
bonus and
recognition
awards