CBS
Świadczymy usługi kreatywne dla Doradztwa Biznesowego i Marketingu. Dzięki naszym Klientom codziennie stawiamy czoła ciekawym wyzwaniom, dzięki którym stale poszerzamy nasze kompetencje. Nasz zespół Creative Services dba o wizerunek marki, promocję usług, a także kompetencji ekspertów EY. To kilkunastu ekspertów marketingu i komunikacji, od digital, przez PR, komunikację zewnętrzną i wewnętrzną, aż po eventy, którzy pomagają w codziennej komunikacji marki i ekspertów marki z rynkiem.
Możliwości jakie na Ciebie czekają
Dołączając do zespołu Creative Services będziesz realizował projekty w zgodzie ze światowymi trendami designu. Będziesz wizualizował dane, projektować szeroko pojęte infografiki i materiały biznesowe. Zespół Creative Services to jedyna taka agencja w EY Polska, którą cechuje nietuzinkowe podejście do realizowanych projektów.
Twoje główne zadania
- Wsparcie zespołów projektowych poprzez przygotowanie kreacji wizualnej materiałów biznesowych i dokument excellence
- Tworzenie od strony graficznej raportów oraz prezentacji PowerPoint
- Wsparcie konceptualne na wczesnych etapach tworzenia materiałów projektowych
- Codzienna współpraca z klientem zagranicznym w międzynarodowym środowisku biznesowym
Umiejętności, które wykorzystasz
- Około 4 letnie doświadczenia związane z kreacją wizualną, graficzną i pokrewną – mile widziane w środowisku międzynarodowym
- Bardzo dobra znajomość trendów grafiki biznesowej
- Profesjonalna obsługa pakietu MS Office, a w szczególności programu PowerPoint
- Znajomości pakietu Adobe ze szczególnym uwzględnieniem programu Ilustrator oraz Photoshop
- Doskonała organizacja pracy, samodzielność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
Pasujesz do nas jeśli
- Jesteś pełnym energii i pasji ekspertem o nieszablonowym podejściu do wykonywanych zadań, potrafiącym współpracować w zespole.
Oferujemy
- możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju zawodowego u jednego z najlepszych pracodawców na polskim rynku
- współpracę z ekspertami z wieloletnim doświadczeniem w obszarze marketingu i komunikacji