Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy o profilu FMCG / B2C poszukujemy kandydatów na stanowisko CHRO.
Opis stanowiska:
- zarządzanie zespołem do kilkunastu osób również w strukturze rozproszonej w regionie CEE,
- odpowiedzialność za kreowanie i wdrażanie strategii HR w regionie,
- pełna odpowiedzialność za procesy EB, HRBP, TA, Comp&Ben, L&D, Payroll oraz HR Admin,
- planowanie, implementacja oraz ciągły rozwój procesów i narzędzi,
- odpowiedzialność za rekrutacje na kluczowe stanowiska w firmie, pełnienie funkcji HRBP dla Zarządu,
- zarządzanie programem talentów oraz planami sukcesji,
- tworzenie skutecznych i kreatywnych rozwiązań mających na celu rozwój biznesu.
Wymagania:
- co najmniej 3 lat doświadczenia na podobnym stanowisku,
- praktyczna wiedza w zakresie nowoczesnych narzędzi HR,
- minimum 5 lat doświadczenia w zarządzaniu zespołem,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- mile widziane doświadczenie w firmie produkcyjnej,
- mile widziane dośwaidczenie w miedzynarodowych strukturach,
- duża samodzielność w działaniu, self starter,
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, analityczne oraz strategicznego myślenia.
Oferta obejmuje:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B,
- atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy,
- realny wpływ na kształtowanie strategii dynamicznie rozwijającej się firmy,
- przyjazną atmosferę i wysokie standardy pracy.