Twój zakres obowiązków:
- Weryfikacja sprawozdań finansowych sporządzanych zgodnie z IFRS i/lub przepisami rachunkowości obowiązującymi w poszczególnych krajach,
- Analiza danych finansowych z wykorzystaniem MS Excel,
- Przygotowanie analiz biznesowych oraz raportów,
- Wyszukiwanie informacji oraz pracę z bazami danych.
Nasze wymagania:
- Wiedza lub doświadczenie w obszarze finansów/księgowości/ekonomii lub pokrewnych,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- Znajomość programu MS Word w stopniu dobrym,
- Umiejętność analitycznego myślenia,
- Entuzjastyczne podejście do pracy zespołowej.
- Znajomość programu MS Excel będzie dodatkowym atutem.
To oferujemy:
- Pakiet wdrożeniowy - szkolenia wprowadzające i merytoryczne, wsparcie opiekuna (Buddy Program),
- Program BeWell@PwCSDC, w tym stałe aktywności wellbeingowe i cyklicznie organizowane eventy, platforma edukacyjna, kompleksowa opieka medyczna, wsparcie psychologiczne, konsultacje specjalistyczne, dodatkowe ubezpieczenia, kluby sportowe, możliwość skorzystania z karty MultiSport,
- Dostęp do platformy MultiKafeteria, w tym możliwość skorzystania z bonów zakupowych i voucherów,
- Szkolenia z zakresu umiejętności miękkich, technicznych oraz nowoczesne platformy szkoleniowe,
- Program Bike2Work oraz miejsca parkingowe dla rowerów,
- Możliwość skorzystania z kilkumiesięcznej przerwy w pracy (tzw. Urlopu Sabbatical 4-3-2-1) po spełnieniu określonych warunków,
- Hybrydowy model pracy,
- Nowoczesne biuro w centrum Katowic.
Benefity:
- Dofinansowanie nauki języków,
- Elastyczny czas pracy,
- Spotkania integracyjne,
- Dyżury lekarza w biurze,
- Firmowa biblioteka,
- Strefa relaksu,
- Dodatkowe świadczenia socjalne,
- Program rekomendacji pracowników,
- Inicjatywy dobroczynne.